۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۳۱۱۸۵۴
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

ضرورت حضور افراد ولایت مدار در مراکز تصمیم گیری/ شرکت در انتخابات سبب پایداری و تقویت نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شرکت در انتخابات سبب پایداری و تقویت نظام اسلامی، تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مدیران دابودشت و دشت سر با بیان این که دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، گفت: ضرورت دارد کاندیدای انتخابات در تمام مراحل تقوا را سرلوحه امور خود قرار دهند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که کاندیدای انتخابات باید اخلاق و تقوا را رعایت و از تخریب دیگران خودداری کنند، بیان داشت: مردم ما با بصیرت و معرفت هستند و نسبت به مسائل مختلف آگاهی لازم را دارند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: نیاز است همه کاندیداها به تصمیمات شورای نگهبان تمکین کرده و در تبلیغات خود به ارائه برنامه ها پرداخته و به مردم بیان کنند چه کاری می خواهند صورت دهند.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبری معظم انقلاب باید دو امر مهم اصل شرکت در انتخابات و درست انتخاب کردن نامزد اصلح را مورد توجه قرار دهیم و باید زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.


وی با بیان این که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شرکت در انتخابات سبب پایداری و تقویت نظام اسلامی، تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان است.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی در عرصه مسائل داخلی و بین المللی موضوع دیگری است که باید عنوان شود، خاطرنشان کرد: مجلس از زوایای مختلف به ویژه از لحاظ تصویب قوانین، ریل گذاری برای حرکت دولت ها و تجلی ایستادگی ملت اهمیت بی نظیری دارد.


استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در سال های گذشته مشاهده کردیم مواضع مجلس کنونی در مسائل بین المللی خوب بوده و مجلسی که در قضیه هسته ای و دیگر مسائل مقابل دشمنان بایستد و شجاع و مستقل حرف ها و مواضع ملت را بیان کند با مجلسی که در مسائل گوناگون حرف های دشمن را تکرار می کند از زمین تا آسمان تفاوت دارد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تمام نمایندگان مجلس در شکل گیری حرکت و مواضع خانه ملت دخالت دارند، گفت: مردم همه‌ استان ها و شهرها باید در انتخاب نمایندگان خود به صورت کامل دقت کرده و در درستی انتخاب به اطمینان برسند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: حضور در انتخابات و دقت در انتخاب نامزدهای صالح یا اصلح سبب تحقق دو هدف عالی ماندگاری انقلاب و آرامش و سکینه ملت است.


وی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیز اگر مردم به وظایف خود در انتخاب نامزدهای صالح برای مجلس و خبرگان، درست عمل کنند رویش های سرسبز و پرطراوت انقلاب بیشتر و ماندگاری انقلاب تأمین می شود.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: کسانی که زاویه با ولایت داشته و معتقد نیستند و اعتقاد خود را در عمل نشان می دهند اگر قدرت پیدا کنند ضربه مورد نظرشان را وارد می کنند.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: در مراکز تصمیم گیری همانند مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید کسانی حضور پیدا کنند که از جهت ولایت مداری مورد اطمینان باشند و شورای نگهبان مراقب است که یک ضد انقلاب در انتخابات حضور پیدا نکند./1314/202/ب1

ارسال نظرات