۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۸۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر دو بال برای ارتقای سطح اخلاق و دینداری جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو بال برای ارتقای سطح اخلاق و دینداری جامعه است و توجه به این دو فریضه الهی جامعه را عاری از هرگونه پلیدی و پستی می کند.
حجت الاسلام فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه، عنوان داشت: کسب تقوا و قدم گذاشتن در صراط مستقیم موجب عزت یافتن و تعالی انسان ها است.

 


وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، یادآور شد: تقوا ملاک سنجش اعمال انسان ها بوده و اعمال بر اساس میزان تقوای فرد درجه بندی می شوند.

 


حجت الاسلام فتحی بیان داشت: در انجام اعمال خیر نیت خالصانه و توجه به خدا موجب ارزش یافتن اعمال شده و مورد قبول خداوند قرار می گیرد.

 


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ادامه داد: انسان باید در سراسر زندگی خود حق را در نظر داشته باشد و اعمال خود را بر پایه حق قرار دهد تا مورد عنایت خداوند متعال قرار گیرد.

 


وی در ادامه افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو بال برای ارتقای سطح اخلاق و دینداری جامعه است، توجه به این دو فریضه الهی جامعه را عاری از هرگونه پلیدی و پستی می کند.

 


حجت الاسلام سعید فتحی ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه همگانی بوده و تمام افراد جامعه با پیش شرط آگاهی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر مقید به انجام این فرایض هستند.

 


مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در پایان گفت: مؤمن واقعی کسی است که جاذبه آن بیشتر دافعه باشد و از این طریق سبب جلب افراد به دین و دینداری شود زیرا با حفظ اخلاق حسنه و نیکو در مؤمنان و پرهیز از بکارگیری خشونت در امر به معروف و نهی از منکر، افراد بیشتری جذب دین می شوند./857/202/ب1

ارسال نظرات