۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۹۳۱
رییس ستاد انتخابات کشور:

فرمانداران و استانداران مشورت های لازم را به افراد رد صلاحیت شده ارائه کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات کشور، گفت: در مدت باقی مانده فرمانداران و استانداران به کسانی که رد صلاحیت شدند در خصوص بررسی صلاحیت‌ها مشورت بدهند.
مقيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور عصر امروز 30 دیماه در همایش سراسری استانداران که در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: اشخاصی که رد صلاحیت شدند آرامش خود را حفظ کنند ما در تلاش هستیم تا کارها به نوعی پیش رود که تمام داوطلبان در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

 

وی ضمن تشکر از زحمات معتمدان هیات‌های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان، عنوان کرد: هیات‌های اجرایی همه حوزه‌های اصلی و فرعی را تحت پوشش قرار داده حضور خوبی در اکثر حوزه‌ها داشته و در چهارچوب قانون کار کردند که امیدواریم در ادامه نیز به بهترین شکل کار را پیش ببرند.

 

رییس ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: نشستی پنج نفره از استانداران با معاون اول رییس جمهور برگزار شد که طی آن مباحثی نظیر مشکلات اقتصادی، تولید، اشتغال، که انتخابات اثر داشته گفت‌وگو شد.

 

مقیمی افزود: در همایش امروز پیش از سخنرانی معاون اول رییس جمهوری پنج نفر از استانداران مسایل و مشکلات حوزه اقتصادی را مطرح می کنند، همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه های اقتصادی سخنرانی خواهند داشت، در نشست فردا نیز رییس جمهور، وزیر کشور و معاونان وزیر کشور سخنرانی خواهند داشت.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت باقی مانده فرمانداران و استانداران به کسانی که رد صلاحیت شدند در خصوص بررسی صلاحیت‌ها مشورت بدهند./807/پ202/ج1

ارسال نظرات