۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۱۲۳۶۵
چهارم بهمن‌ماه 94؛

آیین افتتاحیه هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: افتتاحیه هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی چهارم بهمن ماه ۱۳۹۴ در تهران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام علي دارابي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی دارابی با اعلام خبر افتتاحیه هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی روز یکشنبه چهارم بهمن ماه 1394 برگزار می‌شود، گفت: حسب برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری و براساس اطلس جغرافیای آموزش‌های تخصصی، استان مازندران به لحاظ دارا بودن بستر لازم،امسال میزبان هم‌اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی، در چهارم بهمن ماه در شهر چاکرود است.

 

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، تأکید کرد: آئین افتتاحیه هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی با حضور معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران ستادی و استانی و اساتید و محققان مجرب آموزش‌های تخصصی در ساعت 8:30  با قرائت پیام ریاست مکرم سازمان تبلیغات اسلامی آغاز می‌ شود. 

 

دارابی اضافه کرد: در ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش‌های تخصصی و در ماهیت و شکل کار آموزشی، اساتید این حوزه که از رشته‌ها و تخصص‌های مختلف هستند نقش بسزایی داشته تا بتوانند بر اساس نظام نامه جامع آموزشی رویکردها را به نحو شایسته عملیاتی کنند.

 

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، تأکید کرد: آموزش تخصصی در چارچوب رسالت و مأموریت ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌پذیرد، لذا اهداف و رویکرد کلی حاکم بر امر تبلیغ، فرهنگ دینی، مباحث مستدحثه، مشاوره‌های دینی و بسیاری از مباحث تخصصی که از سوی شبکه اساتید همکار در سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، نیازمند بحث و تبادل نظر علمی است تا اهداف با شکل مناسب هدایت شود.

 

دارابی افزود: بهره‌گیری از تجربیات، اولویت گذاری بر سرفصل‌ها، توجه به ره‌یافت آموزش، استاندارسازی، تدوین سرفصل‌های جامع و مباحث مستحدثه در هم اندیشی اساتید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برای حصول نتایج موثر گام‌های اساسی برداشته شد.

 

وی تأکید کرد: فضای مجازی، خانواده در نظرگاه دین مبین اسلام، سبک زندگی اسلامی، مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون فرهنگ دینی و بسیاری از مباحث در هم اندیشی اساتید آموزش‌های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات