۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۴۷۷
از سوی به نشر؛

کتاب «ایرانیان و حضرت معصومه» در دست چاپ قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ کتاب «ایرانیان و حضرت معصومه(س)» با موضوع برکات حضور کریمه اهل بیت در ایران در دست چاپ قرار گرفت.
به نشر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی برای آشناسازی آحاد جامعه‌ ایران با برکات حضور حضرت فاطمه‌ معصومه(س) در ایران، کتابی را تحت عنوان «ایرانیان و حضرت معصومه(س)» برای عرضه در بازار نشر در دست چاپ قرار داد.

 

کتاب نام‌برده را محمدحسین شمسایی نوشته و به‌نشر آن را در قطع وزیری کوتاه و با شمارگان یکهزار نسخه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

 

از آنجا که حضرت فاطمه‌ معصومه(س) بخش پایانی زندگی خود را در ایران و در میان ایرانیان گذراندند و رابطه‌ متقابلی میان ایشان و مردم ایران برقرار شد، مباحث اصلی این کتاب پیرامون زندگانی حضرت معصومه(س) و رابطه و تأثیر ایشان بر روی ایران و ایرانیان است.

 

این کتاب بر هشت فصل با نام‌های «زندگی حضرت معصومه(س) در یک نگاه»، «حضرت معصومه(س) و آیین‌های معنوی ایرانیان»، «ساختار حرم حضرت معصومه(س)»، «حضرت معصومه(س) در ادبیات فارسی»، «جایگاه دینی و شخصیت معنوی حضرت معصومه(س)»، «حضرت معصومه(س) و آداب ایرانی»، «مکان‌ها و ساختمان‌های اداری حرم حضرت معصومه(س)» و هم‌چنین «حرم حضرت معصومه(س) و گسترش شهر قم» استوار است.

 

انتشارات به‌نشر این اثر را به علاقه‌مندان به آثار مذهبی پیشنهاد می‌کند وعلاقه‌مندان به تهیه‌ آن و هم‌چنین سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه و پس از انتشار، آن را تهیه کنند./1308/102/ب1

منبع: به نشر

ارسال نظرات