۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۱۲۴۹۵
با حضور مسؤولان کشوری و استانی؛

مسؤول جدید نهاد رهبری در دانشگاه امام خمینی قزوین معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید نهاد رهبری در دانشگاه امام خمینی قزوین با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، برگزار شد.
t

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید نهاد رهبری در دانشگاه امام خمینی قزوین برگزار شد.

 

در این مراسم که ظهر امروز در تالار اجتماعات ساختمان آینده پژوهی، دانشگاه امام برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، مسؤولان استانی، دانشگاهی و رؤسای دانشگاه های استان حضور داشتند.

 

حجت الاسلام منصور زارعی مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امام خمینی قزوین در این مراسم حضور در این فضای دانشگاهی را یک گام دیگر برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امیدوارم بتوانم به خوبی از این فرصت در راستای خدمت رسانی استفاده کنم.

 

وی افزود: دفتر نهاد رهبری در فضای دانشگاه ها مرجعی متعلق به همه دانشگاهیان است از این رو باید در مسیر ایجاد فضای با نشاط و پر از معنویت تلاش کنیم.

 

مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امام خمینی تصریح کرد: برای ایجاد چنین فضایی نیازمند همکاری مجموعه دانشگاه با نهاد رهبری هستیم تا اهداف و افق های بلند دانشگاه در کنار همدلی و همکاری مجموعه دانشگاهی به تحقق برسد.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به حضور دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه امام خمینی خاطرنشان کرد: حضور این دانشجویان که از کشورهای مختلف جهت تحصیل در این دانشگاه حضور دارند می تواند زمینه ای برای پرورش و تربیت زیرساخت های فکری و معنوی آنها را ایجاد کند تا به عنوان مبلغانی در کشورهای خود مشغول شوند.

 

وی افزود: اگر چنین امری تحقق یابد خواهیم توانست به بخشی از اهداف و آرمان های انقلاب در راستای نشر و گسترش فرهنگ و اصول و ارزش های اسلامی و منفعت رسانی دست یابیم.

 

این مسؤول با بیان اینکه دانشگاه امام خمینی دارای ویژگی های بسیاری است، عنوان کرد: مزین بودن به نام رهبر کبیر انقلاب، مطالبات مهم مقام معظم رهبری از این دانشگاه و رسالت جهانی و بین المللی بودن دانشگاه از ویژگی ها مهم این دانشگاه است که در راستای دستیابی به اهداف بلند و راهبردی ترسیم شده برای دانشگاه همدلی، صداقت و همیاری حرف اول را می زند .

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امام خمینی، حکم حجت الاسلام منصور زارعی به عنوان مسؤول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قرائت شد./955/202/ب1

ارسال نظرات