۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۱۳۰۸۶
فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران:

روحیه شهادت طلبی و انقلابی مدافعان حرم، آمریکا را در منطقه شکست داد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با اشاره به تلاش های آمریکا برای شکستن محور مقاومت در سوریه، گفت: روحیه شهادت طلبی و انقلابی مدافعان حرم، آمریکا را در منطقه شکست داد.
دومين اجتماع مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران، با حضور در آیین تجلیل از رزمندگان مدافع حرم که در سالن شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رزمندگان مدافع حرم به ویژه رزمندگان تیپ تکاور امام حسن مجتبی(ع) که در آزدسازی شهرهای زیتان و خانطومان نقش داشتند، گفت: این عزیزان مصداق آیه «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا الله تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون»، هستند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با بیان این که رزمندگان مدافع حرم از استان و کشور خود مهاجرت و در آن سوی مرزها به نبرد با دشمن پرداختند، اظهار داشت: این عزیزان به مصداق آیه «ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم» از مقام و منزلت والایی برخوردار خواهند شد.

 

سردار سیدالشهدا با اشاره به این که رزمندگان مدافعان حرم عبارت «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» از زیارت عاشورا را پیاده و با دشمنان خدا و اهل بیت جنگیده اند، گفت: رزمندگان مدافع حرم مصداق مجاهدان فی سبیل الله در آیه قرآنی هستند که عزیزترین داشته خود که همان جان است را در راه خدا تقدیم کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به حضور خود در کنار رزمندگان مدافع حرم و مشاهده رشادت های آنها، گفت: از تاسوعای حسینی تا اکنون در حدود 3 هزار تا 4 هزار تروریست به دست مدافعان حرم به ویژه تیپ تکاور امام حسن مجتبی(ع) کشته شده و این عزیزان محور و کمر مقاومت اسلامی را حفظ کرده اند.

 

وی با اشاره به حضور چشمگیر رزمندگان و روحیه شهادت طلبی و انقلابی آنها در نبرد با تروریست ها که در صورت فقدان آن باید با داعشی ها در مرز شلمچه نبرد می کردیم، تصریح کرد: استان خوزستان، هزاران رزمنده و مدافع حرم در نبرد با تروریست ها اعزام کرده و در این باره صدها رزمنده زخمی، 37 رزمنده شهید و میلیاردها تومان در این راه از این استان جمع آوری شد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با بیان این که در جنگ با تروریست ها انواع مشکل و کمبود از جمله مهمات، غذا، تجهیزات و حتی لباس مواجه گشته ایم، ابراز داشت: پشتبانی و حمایت های استان خوزستان و سایر استان ها و رزمندگان مانع از شکسته شدن محور و کمر مقاومت یعنی سوریه که دشمن سخت برای از بین بردن آن تلاش می کرد، شد.

 

سردار سیدالشهدا با اشاره به این که روحیه شهادت طلبی و انقلابی را در جامعه و میان جوانان، مردم و خانوادها زنده کرد، افزود: روحیه شهادت طلبی و انقلابی از تهدید جمهوری اسلامی ایران منع خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اسارت تفنگداران آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه و نشاندن لبخند بر لبان رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: این اقدام اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ثابت و در صورت فقدان قدرت و اقتدار و عدم آمادگی جنگ مورد طمع دشمنان قرار خواهیم گرفت.

 

وی با بیان این که عده ای در زمان امام خمینی(ره) فلسفه تشکیل سپاه پاسدارن و بسیج را درک نکرده و نیازی به وجود آنها احساس نمی کردند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) چنین روزهایی را پیش بینی کرده بود و آمریکایی ها با آگاهی از ظهور امام زمان(عج) در مکه برای ایستادگی در برابر مقاومت اسلامی و اسلام طرح های متعددی دارند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با اشاره به شکست آمریکا در محور مقاومت به دلیل روحیه شهادت طلبی و انقلابی جوانان مدافع حرم، ادامه داد: مردم ایران محکم و استوار در محور مقاومت ایستادگی کرده و فقدان قدرت و اقتدار و روحیه شهادت طلبی و انقلابی سبب خواهد شد تا دشمنان در صلح با ما جنگ کنند.

 

سردار سیدالشهدا با بیان این که در رویارویی با دشمنان از اقتدار کافی برخوردار باشیم، اظهار داشت: اقتدار یعنی نیروی انسانی، معنویت، زنجیره وصل کننده نیروی انسانی و معنویت که همان بسیج است، که در سوریه شکل گرفته و تمام ارتفاعات به واسطه روحیه انقلابی و شهادت طلبی رزمندگان اسلام از دست تروریست ها رها شده اند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به حضور مثبت روسیه و تجهیزات خوب خود و نقش آن در بازسازی ارتش سوریه، گفت: ارتش سوریه در زمان کنونی خود به پیشروی و حرکت و تصرف مناطق اشغالی تروریست ها پرداخته و رزمندگان اسلام به ویژه تیپ تکاور امام حسن مجتبی(ع) با جان و دل نبرد می کنند./9456/202/ب1

ارسال نظرات