۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۲۸۶
آیت‌الله علما با تجلیل از عملکرد نیروی دریایی سپاه:

آمریکا به دنبال سنجیدن قدرت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که باید اقتدار و عزت ملت و نظام ایران به دنیا نشان داده شود، گفت: آمریکا به دنبال سنجیدن قدرت کشور بود و خوشبختانه پاسخی مناسب از سوی نیروهای مسلح کشور دریافت کرد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه که صبح امروز با حضور کلیه رؤسای کمیته های ستاد دهه فجر در بیت امام جمعه محترم برگزار شد با تهنیت به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ایام انقلاب، اظهار داشت: انقلاب ایران به قدری با عظمت و پر محتوا است که سراسر آن پوشیده از اقتدار و مواضع قاطع و محکم دیده می شود.

 


آیت الله علما ادامه داد: به برکت پشتیبانی مردم و ملت از نظام و انقلاب و مواضع محکم و قاطع رهبر عظم انقلاب، رییس جمهور در قلب اروپا که اکثر کشورهای اروپایی منافع خود را از عربستان تأمین می کنند، اقدامات عربستان را محکوم کرده و خواستار عذرخواهی مقامات سعودی می شود.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره)، گفت: کارهای انجام شده را باید به سمع و نظر مردم رساند و خدمات را بازگویی کرد تا مردم به اقدامات نظام امیدوار باشند، باید همواره سخنان امیدوارانه بیان شود.

 


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب به اتحادیه انجمن های اسلامی، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همواره بر کار کردن امیدوارانه تأکید داشتند، هر اقدامی نقاط ضعف و قوتی دارد و مصلحت بر این است که بر نقاط قوت نگریست.

 


وی افزود: اقتدار ملت باید با وحدت و صمیمیت و رفاقت و حضور در پای صندوق های انتخابات حفظ شود، دهه فجر یادآور خدمات و کارهای انجام شده است.

 


آیت الله علما بیان داشت: باید مواضع انقلاب و نظام و خدمات انجام شده را با همه ضعف ها و کمبودها تبیین کرد، در سراسر کشور خدمات فراوانی صورت گرفته و اصول انقلاب باید حفظ شده و مردم را با نشاط کرد.

 


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقدامات اخیر نیروهای مسلح کشور، تأکید کرد: باید اقتدار و عزت ملت و نظام ایران به دنیا نشان داده شود، آمریکا به دنبال سنجیدن قدرت کشور بود و خوشبختانه پاسخی مناسب از سوی نیروهای مسلح کشور دریافت کرد.

 


نماینده ولی فقیه در پایان عنوان داشت: به برکت شهدا و خانواده های آن ها و جانبازان و اسرا اقتدار کنونی کشور ایجاد شده است و باید قدرشناس زحمات و ایثار آن ها بود.

 


در پایان گفتنی است در این جلسه مسؤولان و روسای کمیته های دهه فجر گزارشی از عملکرد و برنام های خود ارائه کردند./857/202/ب1

ارسال نظرات