۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۵۹۷
سردار نقدی:

جریان سازش، مبارزه با آمریکا را غیرعقلانی می‌داند/ نماینده سست عنصر و اهل معامله نباید به مجلس راه پیدا کند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عده ای خوش خیال در داخل فکر می کنند دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شده و آنان از روی حسن نیت و دوستی با ما مذاکره کردند.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در جمع بسیجیان تبریز با انتقاد از جریان سازش در داخل کشور، اظهار داشت: عده ای خوش خیال در داخل فکر می کنند دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شده و آنان از روی حسن نیت و دوستی با ما مذاکره کردند.

 


 وی خاطرنشان کرد: جریان سازش به دنبال تطهیر چهره گرگ‌صفت آمریکا است، این افراد باید متوجه باشند که آمریکا خوب نشده، بلکه ایران اسلامی قوی شده و در موضع قدرت قرار دارد. دل بستگانی که بدون غرب در خود ماهیتی احساس نمی کنند می گویند اگر با آمریکا و غرب در ارتباط نباشیم پیشرفت نمی کنیم.

 


سردار نقدی ادامه داد: پیشرفت ایرانی زمانی شروع شد که به مبارزه با استکبار جهانی برخاستند، قبل از انقلاب مگر ایران وابسته به غرب پیشرفتی داشت؟ آن زمان ما در اوج ذلت بودیم. جریان سازش در دوران انقلاب اصرار داشت با شورای سلطنت و منافقان مذاکره کند اما امام راحل مخالفت کرده و مبارزه را انتخاب کردند؛ همان افراد گفتند با صدام مذاکره و آتش بس را اعلام کنیم اما امام تاکید می کردند که نیروهای عراقی خاک ما را ترک کنند.

 


وی با بیان این‌که امروز جریان سازش مبارزه با آمریکا را غیرعقلانی می داند، تصریح کرد: این جریان می گوید آمریکا قدرت برتر است و نباید با آنان مبارزه کرد؛ از این رو اگر ما این منطق را قبول داشتیم اصلا انقلاب نمی کردیم؛ آن زمان ما همین قدرت به ظاهر برتر را به زانو درآوردیم.

 


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهداف و فتنه‌های جدید آمریکا گفت: آمریکا به دو روش فردی و جریانی به کشور نفوذ می کند که این کشور سازمان مخوف اطلاعاتی را در اختیار داشته و از سوی آن و به شیوه دفاع از حقوق بشر، حقوق زنان، حقوق کودکان، محیط زیست و غیره تشکل ها و افرادی را در ایران شکل می دهد.

 


وی افزود: هدف آنان از اقدام های یاد شده ترویج فرهنگ غربی و باز کردن فضا برای فعالیت های آمریکا در داخل کشور است. ضمن این‌که آمریکا با تحریم های خود می خواست ایران را تحت فشار بگذارد اما تحریم ها در روند زندگی عادی مردم اثرگذار نبود، باید دانست کینه های گذشته آمریکا از اوایل انقلاب ابتدا با جنگ و بعد با مسایل قومیتی و اکنون با نفوذ به قصد براندازی آغاز شده است.

 


سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: در انتخابات آینده تشکیل مجلس انقلابی، ولایت و ارزش مدار و همچنین پیرو خط امام(ره) نیاز اصلی کشور است و مردم به این نوع نامزدها رای دهند. چنانکه تفکر تعامل با آمریکا در کشور در سه قوه غالب شود نوار موفقیت های ایران پاره خواهد شد.

 


وی با تأکید بر این‌که مردم باید به نمایندگانی رأی دهند که انسان های پاک از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده و هستند، خاطرنشان کرد: نماینده سست عنصر و اهل معامله نباید به مجلس راه پیدا کند و نیروهای ضد استکبار نیز صفوف خود را واحد کنند./935/202/ب1

ارسال نظرات