۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۹۱۶
امام جمعه موقت ساری:

تضعیف شورای نگهبان، حرکت در مسیر خواسته های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که شورای نگهبان مسؤولیت خاص و خطیری برعهده دارد، گفت: همه اعضای از این شورا شخصیت بالای دینی و اسلامی برخودار هستند، اعضای این شورای افراد جامع‌الشرایط هستند که اجازه نمی‌دهند حق‌الناس در گردن آنها بماند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به ایام الله دهه فجر و مجاهدت های ملت ایران در مبارزه با رژیم ستم شاهی گفت: برنامه های دهه فجر تجدید پیمان دوباره ملت ایران با آرمان های امام راحل است.

 

وی ادامه راه امام خمینی(ره) و حراست از آرمان های انقلاب، نظام و شهدا را مهم ترین راه ماندگاری انقلاب دانست و افزود: گرامی داشتن این ایام باعث می‌شود عناصر پیروزی انقلاب اسلامی را همواره در جایگاه ارزشی خویش مورد توجه قرار دهیم.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امام خمینی(ره) توانست دین را که در مظلومیت کامل به سر می برد احیاء و جهانی کند، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد اقتدارو عظمت اسلام ناب در جهان هستیم.

 

وی با اشاره به قدرت الهی که در امام راحل وجود داشت، تصریح کرد: این شخصیت بزرگ به دلیل بهره‌گیری از موهبت الهی به راحتی در دل‌های مردم جا باز کرد و در کنار مردم حکومت چندین ساله پهلوی را سرنگون کرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور بر ضرورت حفظ جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی تأکید کرد و با بیان این که یکی از مهم ترین راه های حفظ و ماندگاری انقلاب، حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه ولایت فقیه یک تکلیف الهی است، چون دشمن همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه ولایت به کار برده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اسفند ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که کاندیداها باید اخلاق را در تبلیغات انتخاباتی خود مورد توجه قرار دهند، گفت: تخریب انتخاباتی و بی اخلاقی در شأن نظام اسلامی نیست.

 

امام جمعه موقت ساری بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت برگزاری یک انتخابات پرشور در کشور تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری در هفتم اسفند ماه موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

 

وی با تأکید براین که قانون در انتخابات فصل الخطاب است، افزود: همه کاندیداها باید خود را ملزم به تبعیت از قانون بدانند.

 

حجت الاسلام یوسف پوردر ادامه سخنان خود به تلاش عده ای برای تخریب چهره شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: باید از هرگونه تخریب نسبت به جایگاه قانونی شورای نگهبان پرهیز کرد، شورای نگهبان جایگاه ویژه دارد و همه باید نسبت به حفظ این جایگاه اقدام کنیم و از بی‌حرمتی به شورای نگهبان باید خوداری شود.

 

یوسف‌پور با بیان این که شورای نگهبان مسؤولیت خاص و خطیری برعهده دارد، افزود: همه اعضا از این شورا شخصیت بالای دینی و اسلامی برخودار هستند، اعضای این شورای افراد جامع‌الشرایط هستند که اجازه نمی‌دهند حق‌الناس در گردن آنها بماند.

 

وی در ادامه سخنان خود همچنین به در پیش بودن 22 بهمن اشاره کرد و گفت: 22 بهمن روزی است که خورشید حضور امام در شب ایران عزیز تابید و به شب‌زدگان خسته و نومید روز سحر و توحید ارزانی کرد.  

 

حجت الاسلام یوسف پور 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

امام جمعه موقت ساری، 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و چهارمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آنچه همه افراد جامعه به ویژه جوانان مؤمن و با نشاط باید بدانند این است که پرچم انقلاب اسلامی در دست آنان قرار دارد و آنها پیش قراولان انقلاب اسلامی هستند./950/201/ب2

ارسال نظرات