۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۳۱۵۲۴۴

ثبت نام از مبلغان برای اعزام در ایام فاطمیه به تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان تهران از ثبت نام مبلغان برای اعزام در ایام فاطمیه اول خبر داد.
حجت الاسلام وحيد بابادائي، معاون تبليغ مركز مديريت حوزه هاي علميه استان تهران

حجت الاسلام وحید بابادایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که معاونت تبلیغ حوزه علمیه برای ایام فاطمیه اول اعزام مبلغ دارد و هم اکنون اطلاعیه صادر کرده است گفت: مبلغینی که تصمیم بر تبلیغ ایام فاطمیه در استان تهران دارند می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان تهران برای اعزام و دریافت حکم از طریق سامانه سماوات ثبت‌نام کنند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان تهران افزود: مدت زمان طرح تبلیغ در فاطمیه اول حداقل سه روز و حداکثر پنج روز در هفته نخست اسفند است و مبلغان تا پایان بهمن‌ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

وی با تاکید بر این‌که آمادگی اعزام بین سیصد تا پانصد نفر در استان تهران را داریم اظهار داشت: مبلغان تهران به مناطق شهری و روستایی، هیئات، مساجد، مدارس، کانونها و مراکزی که اعلام نیاز به حضور روحانی کرده باشند اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام بابادایی با اشاره به این‌که طرح بینات جهت فعال‌سازی و تقویت مدارس علمیه برای تبلیغ در محیط پیرامون خودش است اظهار داشت: امسال طلاب و اساتید و مدارس علمیه بر اساس طرح بینات قرار است در فاطمیه کار گسترده‌ای را انجام دهند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی استان تهران تاکید کرد: موضوع خاصی برای مبلغین مشخص (س) نشده است اما طبیعی است در این برهه حساس مبلغین علاوه بر تبیین شخصیت حضرت زهرا قطعا درباره نفوذ، مسائل منطقه و انتخابات صحبت خواهند کرد.

وی با تاکید بر این‌که مبلغان حوزوی نسبت به تشویق مردم برای حضور حداکثری و انتخاب صحیح صحبت خواهند کرد تصریح کرد: در مباحثی مثل انتخابات و مسائل سیاسی مبلغین به هیچ وجه نباید از جناح و حزب خاصی حمایت کنند بلکه به دفاع از اصل نظام و تبیین دیدگاه‌های امام و رهبر معظم انقلاب می‌پردازند.

حجت الاسلام بابادایی در پایان افزود: حوزه‌های علمیه و مبلیغین هم در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سهیم هستند و در تبیین دستاوردهای نظام و برگزاری جلسات بصیرتی نسبت به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی انجام وظیفه کرده‌اند و توانسته‌اند مراسمات خوبی را در حوزه‌های علمیه و مساجد و مدارس برگزار کنند./959/302/ص

ارسال نظرات