۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۳۵۲
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه:

خطر تحریف دفاع مقدس و خط امام از جمله تهدیدهای متوجه نظام است

خبرگزاری رسا ـ مقدم فر گفت: امروز خطر تحریف دوران دفاع مقدس مانند خطر تحریف خط امام از جمله تهدیدات برای نظام است و اینجا وظیفه و رسالت کسانی که این دوران را تبین می‌کنند بسیار زیاد می‌شود.
حميدرضا مقدم فر، معاون فرهنگي اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید رضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش رونمایی از هفت عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: زمانی کوتاه‌ترین جمله در عظمت و شان انقلاب، بیش از یک جمله «انقلاب ما انفجار نور بود» پیدا نکردم تا سال جاری که رهبر معظم انقلاب فرمودند بیعت با انقلاب بیعت با پیامبر اسلام (ص) است.

 

وی عنوان کرد: هر کس برای این انقلاب به جبهه رفت و برای آن جان داده یا آسیب‌ دیده ماجور است که این عظمت انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد، معمولا در دوران سختی‌های یک کشور بیشترین افتخارات تجلی پیدا می‌کند و نویسندگان و هنرمندان بهترین آثار را در این دوران می‌توانند تولید کنند.

 

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز خطر تحریف دوران دفاع مقدس مانند خطر تحریف خط امام از جمله تهدیدات برای نظام است، اینجا وظیفه و رسالت کسانی که این دوران را تبین می‌کنند بسیار زیاد می‌شود.

 

مقدم‌فر بیان داشت: بیان درست مطالب دوران دفاع مقدس در ایجاد مانع در تحریف بسیار موثر است، یعنی افزون بر ترویج ارزش‌های دوران مقدس باید به تحریف نیز توجه خاص کرد که جریاناتی در کمین هستند تا آن را تحریف کنند.

 

وی با اشاره به اینکه روایت‌گری معجزه انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: کسانی که در طریق تقوا و پاکی بودند سبب خلق افتخارات دوران دفاع مقدس بودند و جهاد اصغر کردند امروز نیز کسانی که در زنده نگه داشتن دوران دفاع مقدس گام برمی‌دارند در همان عرصه هستند.

 

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز ما در عرصه سیاسی و فرهنگی با تهدیداتی مواجه هستیم که تقریبا ناشناخته است و آن خصوصیات جریان انقلابی است، رهبر معظم انقلاب فرمودند آنچه باید به آن توجه کرد جریان انقلابی و ضد انقلابی است.

 

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: در جریانات انقلابی ایجاد دو قطب چپ و راست نوعی فریب بود که ما را معطل کرد، انواع دسته بندی‌ها و آرایش‌ها جامعه ما را به صورت مجازی معطل کرد در حالیکه اصل ماجرا انقلابی و ضدانقلابی بود اگر انقلاب خوب شناخته شده بود فتنه 88 به وجود نمی‌آمد.

 

وی عنوان کرد: در عمل جریان انقلابی باید ملتزم به مکتب امام، ولایت فقیه و تبعیت از نایب امام عصر باشد جریان انقلابی ضد استکبار، استعمار و آمریکا است، جریان انقلابی هم اصلاح طلب  و هم اصولگرا است مراقب باشیم با دو قطبی کردن ما سرمان کلاه نگذارند.

 

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز تحریف دفاع مقدس که باید صدها سال بر آن افتخار کنیم و نویسنده ها و فیلم سازان باید برای تک تک افراد آن بنویسند و فیلم بسازند.

 

مقدم‌فر بیان داشت: امروز در جهان اسلام امثال کتاب‌های سردار کاظمینی منتشر شده و دست به دست می‌چرخد، در بسیاری از کشورها کتاب‌های دوران دفاع مقدس مطالعه می‌شود، بنابراین باید نویسندگان جهاد و همت کنند که بسیاری راه خود را از قلم شما پیدا می‌کنند. /807/202/ب1

ارسال نظرات