۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۳۱۶۰۹۴
مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

حضور حداکثری در انتخابات خاری در چشم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه حضور مردم در انتخابات 22 بهمن را با اهمیت خواند و گفت: حضور حداکثری در انتخابات خاری در چشم دشمنان انقلاب است.
حجت الاسلام خواجوي

حجت الاسلام محمد رضا خواجوی مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، انقلاب اسلامی را مرهون مدیریت امام خمینی (ره) و ایثار جوانان انقلابی دانست و اظهار داشت: دستاورد شهدا، امنیت و اقتدار کنونی انقلاب در برابر ابر قدرت های جهان است.


مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه انقلاب اسلامی را یادآور شعله های پرحرارت وحدت و انسجام مردم و روحانیت خواند و خاطر نشان کرد: مردم و روحانیت دوشادوش یکدیگر و در خط ولایت فقیه و با توجه به فرامین قرآن رژیم منحوس پهلوی را ساقط کردند و نظام اسلامی ایران را جایگزین کردند.


وی در ادامه عنوان داشت: خودباوری و اتکا به داشته های انقلاب اسلامی، بستر پیشرفت نظام اسلامی را در تمامی زمینه ها فراهم کرده و امروزه شاهد موفقیت و سربلندی ایران در زمینه های نظامی، هسته ای و موارد دیگر می باشیم.


حجت الاسلام خواجوی خاطرنشان کرد: تحریم های اقتصادی اگرچه ایران را درگیر فشارها و مشکلات فراوانی کرد اما خوشبختانه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خط دادن به ملت در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و داشته های خود سبب پیشرفت و موفقیت و همچنین اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی شد.


رزمنده دوران دفاع مقدس حضور و مشارکت حداکثری مردم و ملت را در راهپیمایی 22 بهمن را خاری در چشم دشمنان دانست و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن سبب ضعف و یأس دشمنان داخلی و خارجی می شود.


وی اظهار داشت: باورهای دینی و اعتقاد قلبی ملت به اصل ولایت فقیه و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا، راهپیمایی بی نظیری را رقم خواهد زد که سبب یأس و ناامیدی در میان دشمنان انقلاب خواهد شد.


حجت الاسلام خواجوی هشدار داد: فتنه گرانی که بخواهند جایگاه و اهمیت ولایت فقیه را خدشه دار کنند با مشت گره شده ملت بصیر انقلاب اسلامی روبرو می شوند، امید است بتوانیم پیرو مکتب امام خمینی (ره) و حامی و پشتیبان ولایت فقیه باشیم./857
/302/ب2

ارسال نظرات