۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۶۲۷۷
عضو کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد؛

مسؤولیت سنگین وابستگان و منسوبان حضرت امام در حفظ آرمان های ایشان

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی فرزندان حقیقی امام خمینی (ره) را کسانی دانست که راه امام را دنبال کرده‌اند.
نيره اخوان بيطرف
نیره اخوان بی طرف، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کسانی را که استکبار را دوست نشان می‌دهند خائن دانست و گفت: این خائنین فکر می‌کنند که دشمنی‌های بین جمهوری اسلامی و استکبار جهانی از بین می‌رود ولی ثبات کلامی که امام خمینی (ره) داشتند نشان می‌داد که استکبار تا از خوی گرگ صفتی خود فاصله نگیرد پیوندی وجود نخواهد داشت.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مؤلفه‌ای که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است و عامل تأثیرگذاری آن در منطقه و جهان بوده استکبار ستیزی و گوش به فرمان رهبری بودن، است.
اخوان بی طرف تصریح کرد: دشمنان خارجی جمهوری اسلامی و ایادی آن‌ها در داخل کشور سعی می‌کنند که توطئه‌هایی را به اجرا بگذارند و مشخص است که یکی از این روش‌ها از بین بردن استکبار ستیزی به عنوان مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است که با یاری خداوند و بیداری و بصیرت مردم ناکام خواهند ماند.
وی ادامه داد: این مقاومت تا وقتی مردم با بصیرت در صحنه هستند اتفاق نخواهد افتاد؛ این دشمنان و سران استکبار در خبرگان رهبری خواب شورای رهبری را دیده‌اند و برای انتخابات مجلس کسانی را می‌خواهند وارد کنند که گوش به فرمان آن‌ها بوده و نقشه‌های شان را در کشور انجام دهند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی استکبار ستیزی را مؤلفه اصلی فرزندان راستین امام خمینی (ره) ارزیابی کرد و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب فرزندانی دارند که از لحاظ رابطه نسبی بچه‌های تنی خودشان نیستند اما راه این رهبر فقید را انتخاب کرد‌ه‌اند و دست از این راه نمی‌کشیدند.
اخوان بی طرف تصریح کرد: فرزندان واقعی امام راحل (ره) کسانی هستند که راه امام را دنبال می‌کنند؛ همه به خاطر داریم که امام خمینی (ره) خانواده خود را از ورود به مسئولیت‌های کشوری پرهیز می‌دادند از ترس اینکه مردم بگویند که ما انقلاب کردیم و این‌ها می‌خواهند خانوادگی از انقلابی که ما کردیم و به ثمر نشسته سوء استفاده کنند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) خودشان سید احمد آقا را پرهیز می‌دادند که به فکر هیچ یک از مسئولیت‌های دولتی نباشند بنابراین امروز نیز تمام وابستگان به امام نیز باید سعی کنند که راه و روشی که آن پیر فرزانه به پدرانشان توصیه کرده است را طی کنند و به دنبال سوء استفاده از نام و جایگاه رهبر کبیر انقلاب نباشند./836/ت302/ج
ارسال نظرات