۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۲۸۵
آیت‎الله مظاهری:

قلب امام زمان از حضور عالی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاد شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‎الله مظاهری با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن بسیار عالی بود، گفت: برای برگزاری چنین راهپیمایی باشکوهی باید از همه تشکر کنیم، همه می‎دانیم که دل امام زمان(عج) با این حضور شاد شد.
آيت الله حسين مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، پنج‌شنبه شب در مسجد حکیم در سخنرانی هفتگی خود با پرشکوه خواندن حضور مردم در روز 22 بهمن گفت: حضور مردم در صحنه در طی مدت 37 سال نشان از عقل و درایت ایرانیان دارد و نشان از این دارد که برای انجام وظیفه حاضریم همه چیز را فدا کنیم.

وی با بیان این که امروز راهپیمایی 22 بهمن بسیار عالی بود، خاطرنشان کرد: برای برگزاری چنین راهپیمایی باشکوهی باید همه از هم تشکر کنیم، همه میدانیم که دل امام زمان(عج) با این حضور شاد شد، خداوند به ما توفیق شناخت وظیفه و عمل به وظیفه و دست یافتن به خیر و دنیا و آخرت را عنایت کند.

رییس حوره علمیه اصفهان با پیگیری بحث خود با موضوع معرفتالنفس و با بیان این که حیات طیبه شامل کسانی میشود که به وحدت اجتماعی برسند، ابراز کرد: پاداش انسانهای خوب حیات طیبه در دنیا و آخرت است، نگویید هم نمیشود و نشده و در زمان امام زمان(عج) وجود دارد.

وی بیان کرد: همین نظام جمهوری اسلامی اگر شناخت وظیفه و عمل به وظیفه راجع به همه بود، اگر جدا هر کس که صبح میکرد به امور مسلمانان رسیدگی میکرد ما جدا یک حیات طیبه در دنیا داشتیم و دنیا در همین 37 سال حسرت ما را میخورد، این نعمت بزرگ انقلاب و نظام ما باید یک حیات طیبه داشته باشیم، اما متأسفانه به آن چه که قرآن میخواهد نرسیدهایم.

حضرت آیتالله مظاهری با بیان این که همه باید به یک حیات طیبه در این دنیا برسیم، اظهار کرد: پاداش خداوند در آخرت مقایسه با دنیا نمیشود، اعمال ما ذره ذره و پاداش خداوند همچون دریا است اما باید توجه کرد که این ارحمالراحمینی بالا است اما اگر اعمال ما بد شد، یعنی  رابطه با خدا و با مردم نبود، و رابطه با هوا و هوس بود عذاب خداوند شدید است.

وی گفت: انسان باید رابطهاش با خداوند اصلاح کند و به دنبال هوا و هوس نرود، به فکر مردم باشد، پشت سر مردم غیبت نکند و گاهی با مال و گاهی با حفظ آبرو به آنان کمک کند، امیدواریم خداوند یک نظر لطفی به این نظام جمهوری اسلامی بکند و آن چه میخواهیم یک تحقق خارجی پیدا کند./914/پ202/ج

ارسال نظرات