۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۶۳۰۴
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جهانی شدن اسلام خبر می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) حضور پرشور و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌‌ماه را سبب مأیوس شدن همه دشمنان، امیدوار شدن دوستان و طرفداران جمهوری اسلامی و نویدبخش جهانی شدن اسلام عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمين اختري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک سالروز پیروزی ‌انقلاب اسلامی، درباره خیزش جهانی اسلام و نیز سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی سخنرانی کرد.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، گفت: ملت مسلمان ایران بار دیگر حماسه بزرگ و خیره‌کننده خود را در روز 22 بهمن به نمایش گذاشت که همه دشمنان را مأیوس و همه دوستان و طرفداران جمهوری اسلامی را در دنیا امیدوار و نوید جهانی شدن اسلام را برای جهانیان بار دیگر تجدید کرد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) با بیان این‌که پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد خیزش جهانی اسلام در دنیا هستیم، این جهانی شدن را سنت خداوند ارزیابی کرد و افزود: برای شناخت عظمت و ارزش انقلاب اسلامی باید گذشته آن و پیش از آن را به یاد آوریم.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کرده، انقلاب بی‌نظیری است که با بررسی گذشته آن به فرموده خداوند متعال پی می‌بریم که به نصرت خود آن را تأیید کرد و نعمت‌های خود را بر این ملت ارزانی داشت تا آنکه خداوند را شکرگذار باشیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری گفت: انقلاب اسلامی ایران ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان را تحت تأثیر قرار داد و در کشورهای دیگر موج ایجاد کرد و توانست آنها را به اسلام و به دین سوق دهد و هدیت کند.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این توطئه‌ها از زمانی شروع شد که به واسطه انقلاب مستشاران نظامی امنیتی آمریکا که پیش از پیروزی انقلاب در کشور ایران بسیاری از محورهای اصلی را به دست داشتند از کشور بیرون شدند و ارتباط با آمریکا قطع شد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) همچنین با اشاره به دستگیری و غلبه پاسداران نیروی دریایی سپاه بر نیروهای آمریکایی در خلیج فارس که سبب شد آمریکایی‌ها به تحقیر خود در برابر جمهوری اسلامی اعتراف کنند، این حرکت را حاوی پیام مهمی به آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آنان ارزیابی کرد.

 

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به آنان که فکر می‌کنند شاید بتوانند با قدرت زور با جمهوری اسلامی برخورد کنند پیام داد که جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند، قوی، متکی به امام است که با عنایت خداوند در برابر آمریکا و اسرائیل و همه هم‌پیمانان آنها خضوع نخواهد کرد و پاسخ بسیار سختی را به هر متجاوزی در هر کجا خواهد داد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری همچنین با اشاره به سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی، وی را فردی فریب‌خورده نام برد که با پشتیبانی انگلیس و آمریکا اقدام به انتشار کتابی ضد اسلامی کرد.

 

وی افزود: فرمان تاریخی امام خمینی‌(ره) در ارتداد و ضرورت قتل سلمان‌ رشدی، چنان مسلمانان را در تمام دنیا به حرکت درآورد که سیاست‌مداران جنایتکار انگلیسی به وحشت افتادند و از آن روز تا به امروز وی را در حلقه محدود زندانی کرده‌اند چون می‌دانند که در هر کجا ظاهر شود، کشته خواهد شد، هرچند او مرده متحرک است.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) با اشاره به توطئه نرم دشمنان که در بخش فساد اخلاقی و فساد اجتماعی بیشتر بروز می‌کند، ابراز کرد: دشمنان از راه ها و روشهای مختلف تلاش می‌کنند که با نظام و انقلاب اسلامی رویارویی کنند که باید توجه داشته باشیم این توطئه‌ها در اثر خیزش اسلامی است که در جهان پیش می‌رود و رو به رشد است./920/پ202/ج

ارسال نظرات