۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۳۴۲
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی هشدار داد؛

تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای تغییر گفتمان انقلاب/ انتخابات نباید دچار فتنه انگیزی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه المصطفی العالمیه در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم انتخابات را مظهر اقتدار ملت ایران دانست و تأکید کرد که نباید انتخابات دچار فتنه‌انگیزی و شبهه انگیزی شود.
حجت الاسلام والمسلمين اعرافي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه قم امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تقدیر از حضور پر شور، میلیونی و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: روز گذشته ملت بزرگ ایران حماسه ای دیگر در تاریخ کشور ثبت کردند و جای افتخار دارد که مردم همواره در عرصه های گوناگون در صحنه انقلاب حضور داشته اند.


وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برای پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر دانست و با اشاره به 4 مرحله تاریخی که انقلاب از آن عبور کرده، افزود: هسته اصلی انقلاب از سال 42 کار خود را آغاز کرد اما پس از تحمل یک دهه مشکلات در سال 57 انقلاب اسلامی ایان به ثمر نشست و به پیروزی رسید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که پس از پیروزی انقلاب دشمنان سعی در تخریب نظام داشته اند، اظهار داشت: مردم مقاوم و رشید ایران با ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان آنها را نا امید کرده و سبب تثبیت انقلاب شدند.


وی با تأکید بر این که تفکر انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است، ادامه داد: فرهنگ انقلاب با گسترش روز افزون در منطقه و جهان مواجه است، امروز در جای جای عالم پیروان ولایت و امامت در حال پیشرفت هستند که این موضوع ثمره 22 بهمن است.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که با بیان این که حرکت عظیم انقلاب نیاز به مراقبت در داخل و خارج دارد، ابراز داشت: دشمن همواره برای از پای در آوردن انقلاب توطئه هایی برنامه ریزی کرده و می کند از این رو باید هوشیار بود.


وی عنوان کرد: امروز برخی در داخل و خارج تلاش می‌کنند چهره رژیم ستم‌شاهی پهلوی را تطهیر کنند و سعی در القای خوب جلوه دادن این رژیم هستند که این توطئه‌ای بیش نیست، از دیگر توطئه های دشمن سعی برای تفییر گفتمان انقلاب اسلامی است.


امام جمعه قم خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب براساس عقل و منطق شکل ‌گرفته و همواره در برابر ظالمان ایستاده است، از این رو باید مراقب بود که این گفتمان مهم گرفتارتوطئه دشمنان نشود و تغییر نکند، تلاش در راستای تغییر گفتمان نقلاب اسلامی از سوی هر کس باشد قابل قبول نیست؛ ایجاد اختلاف و تضعیف پایه‌های وحدت همانند ولایت و رهبری است نیز از توطئه های دشمن به شمار می رود.


وی با اشاره دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اضافه کرد: خوشبختانه ملت ایران در آزمون 22 بهمن ماه موفقیت خوب و چشمگیری داشته است، اکنون نیز مردم باید خود را برای حضور در آزمون دوم یعنی انتخابات که وظیفه ملی و شرعی است آماده کنند.


حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری معظم فرمودند که حضور مردم در انتخابات بیعت با پیامبر اسلام است، انتخابات مظهر اقتدار ملت و پشتوانه ای عظیم در بحران ها و مشکلات است از این رو نباید انتخابات دچار فتنه‌انگیزی و شبهه انگیزی شود.


وی با تأکید بر این که همه باید مبانی انتخابات را بپذیرند، افزود: ملت ایران باید با حداکثر مشارکت بهترین افراد را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند./1323/پ201/ج

ارسال نظرات