۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۵۸۶
سردار فضلی:

انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار ملی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار ملی در کشور است، گفت: انتخابات در ایران اسلامی یک فرصت بزرگ و ارزشمند محسوب می شود همچنین انسجام و اتحاد میان اقشار مختلف مردم را به همراه دارد.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) و رونمایی از مستند شهیدان ابوالفضل رنجبر وسید مرتضی رضوی در مسجد جامع شهر زاویه، بیان داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب همدلی و همزبانی مسؤولان و مردم در جهت رشد و بالندگی کشور می شود.

 

خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم دشمن 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در هفتم اسفند ماه مردم بزرگ ایران اسلامی، سرنوشت کشور خود را رقم خواهند زد، گفت: حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند سبب خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم دشمن خواهد شد.

 

فضلی با بیان این که انتخابات نماد عزت و مظهر اقتدار ملی در کشور است، گفت: انتخابات در ایران اسلامی یک فرصت بزرگ و ارزشمند محسوب می شود و همچنین انسجام و اتحاد میان اقشار مختلف مردم را به همراه دارد.

 

راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عظمت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که مردم انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هفتم اسفند با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه ای بی نظیر خلق خواهند کرد، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هفتم اسفند سال جاری با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق های رای، حمایت و همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهند کرد.

 

فضلی با اشاره به این که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عظمت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت، گفت: ملت شریف ایران قدردان و قدر شناس این انقلاب است و با جان و دل از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است، پاسداری می کند.

 

احیای اسلام ناب محمدی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مجد و عظمت اسلام و بر افراشته شدن پرچم رسول اکرم (ص) را نشان داد، خاطر نشان کرد: مجاهدت چندین دهه امام راحل و بلوغ سیاسی ملت ایران باعث پیروزی انقلاب شکوهمند ایران شد.

 

فضلی با بیان این که تمامی ملت ایران اسلامی بسیجی هستند، گفت: ملت بزرگ کشورمان در تمام صحنه ها اثبات کرده اند که انقلاب خود را دوست دارند و در این 37 سال بعد ازانقلاب با توجه به فشارهای کشورهای غربی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ نرم، پای آرمان های خود ایستاده اند و همچنین قلب تمام مردم ایران برای احیای اسلام ناب محمدی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار می تپد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه برگزاری یادواره های شهدا را پیوند پسندیده و ارزشمند در جهت آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا در جامعه نشانگر قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است./842/202/ب1

ارسال نظرات