۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۱۷۳
امام جمعه فاروج:

نامزدهای انتخابات از لیست‌های ارائه‌شده از سوی دشمن اعلام برائت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فاروج با اشاره به فعال شدن بیگانگان و رسانه‌های خارجی در انتخابات این دوره، از نامزدهای انتخاباتی خواست تا از لیست‌های ارائه‌شده از سوی دشمن اعلام برائت کنند.
حجت الاسلام قليزاده- امام جمعه فاروج

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از دو انتخابات پیش رو به ارکان تصمیم‌گیری کشور نفوذ کرده و به اهداف شوم خود برسند.

 

وی بابیان اینکه خطر نفوذ دشمن جدى است، بر لزوم هوشیاری در برابر جبهه بی‌پروا و خطرناکِ مقابل ملت ایران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهیونیستی قرار دارد تأکید کرد و افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حمله به شوراى نگهبان، طرح دیرین آمریکا بوده و اهداف پشت پرده حمله به شورای نگهبان بسیار خطرناک است و تشدید این حمله پس از بررسی صلاحیت‌ها، درواقع نشان‌دهنده ناکامی آن‌ها در پروژه نفوذ به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده در ادامه با تأکید بر مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در دو انتخابات پیش رو برای تشکیل مجالسی قوی و مقتدر، اظهار کرد: بنا به فرموده رهبری مجلس مرعوب آمریکا، کشور را بدبخت خواهد کرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج افزود: اگر مجلس به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل‌گذاری آن در جهت این هدف‌ها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا بوده و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل‌گذاری او نیز در همین جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت می‌کند.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و تبیین ثمرات حضور آگاهانه در صحنه انتخابات خبرگان و مجلس شوراى اسلامى، خاطرنشان کرد: انتخابات هفتم اسفند مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده افزود: به فضل الهی در دو انتخابات پیش رو مردم با حضور همه‌جانبه، آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل می‌کنند.

 

وی بابیان اینکه دشمن با یک برنامه‌ریزی خاص برای انتخابات، به دنبال تحقق توطئه طراحی‌شده خود است، ادامه داد: بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با اشاره به نفوذ احتمالى دشمن به مجلس خبرگان و مجلس شوراى اسلامى، اظهار کرد: توطئه‏ها و راهبردهاى شوم نفوذ آمریکا و ایادى داخلى شیطان بزرگ بسیار گسترده بوده و همه ملت باید در برابر آن هوشیار باشند.

 

به گفته وی اگر در این انتخابات انسان‏هاى صالح، کارآمد، بانشاط، مؤمن، نجیب و امین انتخاب شوند، قطعاً کشور شاهد جهشى بزرگ براى پیشرفت و توسعه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده افزود: استقبال خوب مردم از انتخابات و برگزیده‏شدن افراد اصلح درواقع پافشارى بر حفظ استقلال و عزت ملى و پیشرفت همه‏جانبه کشور است.

 

وی تصریح کرد: از طرف دیگر باید کاندیداهایی که از سوی دولت‌های شیطانی چون انگلیس معرفی می‌شوند، از لیست‌های ارائه‌شده از سوی دشمن اعلام برائت کنند.

 

امام جمعه فاروج اظهار کرد: در انتخابات خبرگان رهبرى نیز اگر نمایندگان مجلس خبرگان دل‌بسته به انقلاب، دلباخته به ملت، آگاه از توطئه‌های دشمن و مقاوم در مقابل این توطئه‌ها باشند، در زمان مقتضی، تصمیم‌گیری آن‌ها به یک‌گونه خواهد بود ولی اگر نمایندگان خبرگان غیرازاین باشند، به گونه دیگری عمل خواهند کرد بنابراین درجه اهمیت خبرگان در کشور ما مانند اهمیت رهبری نظام است.

 

گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه هفته جاری، هفتم اسفندماه به صورت هم‌زمان باهم در سراسر کشور برگزار می‌شود./9314/302/ب3

ارسال نظرات