۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۱۷۹
همزمان با ایام فاطمیه؛

نمایشگاه عکس عاشورایی ده‌ زیار در کرمان گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار گفت: همزمان با نخستین روز از ایام فاطمیه (س) نمایشگاه عکس عاشورایی ده‌زیار در محل موزه آگیرا پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان گشایش یافت.
عزاداري امام حسين ، محرم، عاشورا

ثارالله انکوتی، دبیر اجرایی نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌ زیار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده ‌زیار با هدف افزایش اجرای یک فعالیت مذهبی در قالب کار هنری در ایام فاطمیه برگزار شده است.


وی بیان کرد: معرفی روستای ده ‌زیار به عنوان یکی از پایگاه‌های تعزیه استان کرمان از دیگر اهداف برگزاری نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌ زیار است، و فراخوان دومین سوگواره عکس عاشورایی ده‌ زیار طی سال آینده قبل از ماه محرم اعلام می‌شود تا شرکت‌ کنندگان با هدفمندی به ارائه آثار به این سوگواره بپردازند.


انکوتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار در موزه آگیرا، تصریح کرد: این نمایشگاه تا چهارشنبه 12 اسفند به مدت یک هفته میزبان علاقمندان به آثار عاشورایی است.


دبیر اجرایی نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده ‌زیار از ارسال 491 اثر در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار خبر داد و افزود: 30 اثر به عنوان برگزیده نمایشگاه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده ‌زیار انتخاب شده است و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می شود.


وی یادآور شد: علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت 8:30 الی 13 و عصر ها از ساعت 16 الی 19 به موزه آگیرا کرمان واقع در کوچه شماره 6 خیابان شهید قرنی کرمان، مراجعه کنند./9709/101/ب3

ارسال نظرات