۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۳۱۸۵۴۴
امام جمعه اهر:

مردم به کسانی رأی دهند که ادامه دهنده راه امام و رهبری باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم باید ادامه‌دهندگان خط امام خمینی (ره) و ولایت‌فقیه را انتخاب کنند، گفت: مردم باید در انتخابات کسانی را برگزینند که ادامه‌دهنده راه و خط امام خمینی(ره) و ولایت‌فقیه باشند.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امشب در دیدار با جمعی از روحانیون و مردم تبریز با تأکید بر انتخاب اصلح، اظهار داشت: مردم کسانی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه و خط امام خمینی(ره) و ولایت‌فقیه باشند.


وی با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است، خاطرنشان کرد: باید از انقلاب صیانت کرد تا به ‌دست نامحرمان نیفتد و امت اسلامی ایران تا دیروز، همیشه گوش‌ به‌ فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و اکنون نیز از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند.


امام جمعه اهر ادامه داد: امت انقلابی و غیرتمند آذربایجان در تمامی مقاطع تاریخ، چه در دوران مشروطیت و چه در اوایل انقلاب، قیام 29 بهمن مردم تبریز و حماسه هشتم و 9 دی پیشتاز بوده و همچنان در صحنه حضور دارند و خواهند داشت.


وی حضور در پای صندوق‌های رأی را دشمن‌شکن عنوان و تصریح کرد: در آستانه آزمون بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار گرفه ایم و حضور تمامی اقشار و آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه و تکلیف است.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف شرعی است، افزود: مردم در کنار حضور که دشمن شکن است، با انتخاب اصلح و برگزیدن نمایندگانی که به فکر این انقلاب  و مردم هستند، توطئه های دشمن را عقیم بگذارند.


وی ادامه داد: مردم در این انتخابات برای دشمنان نشان خواهند داد که همچنان بر ارزش های انقلای و آرمان های امام راحل و شهدا ثابت قدم هستند و به انقلاب و نظام اسلامی وفادار خواهند ماند، در حقیقت انتخابات فریاد انقلابی گری ملت است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان این‌که انتخابات یکی از عوامل استمرار و پایداری نظام است، خاطرنشان کرد: انتخابات ایران نشان‌گر نظام مردم‌سالاری دینی بوده و همه قوانین و مردم در چهارچوب اسلامی اداره می‌شود.


وی با اشاره به برنامه نفوذ دشمن به ویژه در انتخابات پیش روی، خاطرنشان کرد: استکبار برای نفوذ به جامعه از طریق کاندیداهای مجلس خبرگان سرمایه‌گذاری کرده است، جایگاه مجلس خبرگان رهبری بسیار رفیع بوده و علت اصلی مهم بودن این مجلس برای ارتباط مستقیم آن با ولایت فقیه است.


امام جمعه اهر در ادامه بیان داشت: افرادی که باید در این مجلس حضور داشته باشند از نظر فقاهتی، علمی، تدبیر، درایت و سیاست طوری باشند که این جایگاه حفظ‌شده و به رسالت و وظایف خطیر در قانون اساسی مشخص‌ شده خود عمل کنند.


وی با تأکید بر اینکه اعضای مجلس خبرگان رهبری باید افرادی باشند که بتوانند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند اضافه کرد: امروز استکبار جهانی بر این تلاش می‌کند که افرادی در انتخابات مجلس خبرگان انتخاب شود و آنها بتوانند از طریق آنها به جامعه نفوذ داشته باشد اکنون زمان بصیرت و تشخیص است.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم باید ادامه‌دهندگان خط امام خمینی (ره) و ولایت‌فقیه را انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم بایددر انتخابات مجلس خبرگان علاوه بر شاخصه‌های تبیین شده افراد اصلح، کسانی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه و خط امام خمینی (ره) و ولایت‌فقیه باشند./854/202/ب2

ارسال نظرات