۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۶۲۵
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان:

کانون‌های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان کانون های فرهنگی هنری مساجد را بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد دانست و گفت: این کانون ها با جذب جوانان و نوجوانان فعالیت های چشمگیری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب انجام داده اند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان با نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: 369 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت دارند.

 

وی با بیان این که 60 درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مناطق روستایی راه اندازی شده است، افزود: به دلیل نبود مرکز فرهنگی در مناطق روستایی این کانون ها در روستاهای استان راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به راه اندازی کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: تعداد 94 کتابخانه مخزن دار و 59 کتابخانه باز در مساجد استان لرستان ایجاد شده است.

 

وی با بیان این که کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد است، اظهار داشت: مهم ترین هدف و رویکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است و در این راستا در زمینه جذب جوانان و نوجوانان بسیار موفق عمل می کند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به دسیسه های دشمن در تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان گفت:  امروز دشمنان سبک زندگی اسلامی، عقاید و ارزش های مردم را مورد هجوم قرار داده اند.

 

وی در ادامه با بیان این که در کانون های فرهنگی وهنری مساجد ترویج و تبیین فرهنگی دینی بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوانان مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: در این کانون ها با برنامه ریزی مناسب تلاش می شود مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوانان را به مساجد جذب و در جهت توانمند سازی فرهنگی آنان اقدام می شود.

 

گفتنی است، در پایان از حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در زمینه فعالیت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد./9459/203/ب1

ارسال نظرات