۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۱۸۶۲۸
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه خبر داد؛

اعزام مبلغان خواهر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه از اعزام مبلغان خواهر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: مبلغان در راستای تبیین اهداف شهدا و انتقال مکتب و آرمان های آن ها به نسل جوان و نوجوان در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شدند.
راهيان نور

خانم محمدی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای (ره) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از اعزام طلاب و مبلغان خواهر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد و عنوان داشت: در راستای تبیین اهداف شهدا و انتقال مکتب و آرمان های آن ها به نسل جوان و نوجوان تعدادی از طلاب مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای (ره) به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 


مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای (ره) اظهار داشت: مبلغان افزون بر اینکه با آنچه که در دوران دفاع مقدس رخ داده آشنا خواهندشد بلکه به بیان اصول و ارزش های دینی و تبیین اسلام ناب محمدی در میان جوانان و نوجوانان می پردازند.

 


وی در ادامه اذعان داشت: هر طلبه ای که در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شود باید با مباحث دوران دفاع مقدس و زندگی شهدا عجین شود تا بتواند در کنار پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، اثر گذاری وی در زمینه تبیین ارزش های دینی به حداکثر برسد.

 


استاد حوزه علمیه بیان داشت: بیان اصول و ارزش های دینی در فضای معنوی جبهه های دفاع مقدس از اهداف مهم اعزام مبلغان است زیرا نهادینه کردن اهداف والای دفاع مقدس که با بحث ولایت پذیری شهدا و اسلام ناب محمدی عجین شده است، از وظایف یک روحانی و مبلغ است.

 


محمدی تصریح کرد: همراهی مبلغان با دانش آموزان فرصت مناسبی است تا شناخت مصداقی آن ها از ارزش های دینی به شناخت واقعی از دین تبدیل شود و همچنین از وجود انس و الفتی که به سبب فضای معنوی مناطق جنگی حاکم است استفاده شده و الفت و همراهی روحانیان با مردم نیز به تصویر کشیده شود.

 


مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای (ره) با اشاره به تازه تأسیس بودن مدرسه خاطرنشان کرد: در راستای دستیابی به اهداف فوق و ادای دین به شهدای هشت سال دفاع مقدس، در طول یک سال گذشته بنابر درخواست بسیج طلاب کرمانشاه، تا کنون یازده مبلغ از این مدرسه علمیه به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب غرب کشور اعزام شده اند.

 


استاد حوزه علمیه در پایان یادآور شد: امید است طلاب و مبلغان در عرصه های فرهنگی و نشر آثار و برکات هشت سال دفاع مقدس به توفیق روزافزون دست یافته و اهداف حوزه های علمیه در این زمینه محقق شود./857/302/ب1

ارسال نظرات