۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۶۳۰
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور گسترده مردم در انتخابات در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم ما در روز جمعه در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ میراث شهدای گرانقدر حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.
انتخابات

حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: حضور گسترده مردم در روز هفتم اسفند برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد.


وی تصریح کرد: مردم ما در روز جمعه در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ میراث شهدای گرانقدر حضوری گسترده و پرشور دارند.


حجت الاسلام احمدی راد خاطرنشان کرد: مردم ما در روز هفتم اسفند ماه حضور حماسی خود را به رخ جهانیان کشیده و نشان می دهند در مسیر ارزش های نظام اسلامی مستحکم، ثابت قدم و پایدار هستند.


استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مردم ما همیشه در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قرار داشته و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن عمل کردند.


وی افزود: دو انتخابات مهمی در پیش داریم که ضرورت دارد حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های رای داشته و در مسیر تحکیم ارزش های اسلامی و انقلابی قدم برداریم.


حجت الاسلام احمدی راد با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان عامل تقویت رهبری است که ضرورت دارد همه وارد شده و بدانیم که حفظ اسلام یک تکلیف شرعی است.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنی از امام راحل افزود: مجلس خبرگان رهبری پشتوانه کشور برای حفظ امنیت و استقلال است که اگر مسامحه شود تقصیری بوده که شاید بعدها جبران نشود.


وی ادامه داد: مشروعیت مجلس شورای اسلامی و سایر قوای مملکت در گرو تنفیذ ولی فقیه است که در قانون اساسی تصریح شد و امام راحل فرمودند تعیین ولی فقیه در صلاحیت فقیه شناسان است.


حجحت الاسلام احمدی راد خاطرنشان کرد: مردم این دیار در تمام رشته های علمی از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و فرزندان ما در بسیاری از امور در صف نخست قرار داشته که تشخیص عالم فقیه شناس برای آنان آسان است.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: مردم ما در روز هفتم اسفند با حضوری پرشور و گسترده نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و در مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند./1314/302/ب1

ارسال نظرات