۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۱۹۰۱۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانگر اقتدار و صلابت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: حضور گسترده مردم نشانگر اقتدار و صلابت نظام اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور شایسته ای در انتخابات صورت دادند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی، اظهار داشت: مردم ما حضوری پرشور و ارزنده در انتخابات داشته و قدرت و صلابت خود را نشان دادند.


امام جمعه آمل تصریح کرد: حضور گسترده مردم نشانگر اقتدار و صلابت نظام اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور شایسته ای در انتخابات صورت دادند.


وی افزود: مردم ما در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و زمینه خنثی شدن هجمه ها و تلاش های شوم دشمنان نظام اسلامی را فراهم کردند و نشان دادند همواره پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مردم ما در روز هفتم اسفند نشان داده در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قرار داشته و در این مسیر ارزنده و والا ثابت قدم و پایدار هستند.


حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی عاملی در راستای صلابت و اقتدار نظام اسلامی است که دارای دستاوردهای بسیاری در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی می شود.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: مردم همیشه آگاه ایران اسلامی در انتخابات حضوری حماسی داشته و جلوه ای از عزت و عظمت نظام اسلامی را به همگان نشان داده و تلاشی غرور آفرین از خود صورت دادند.


وی تصریح کرد: مردم ما با بصیرت و آگاهی خود حضوری گسترده در انتخابات داشته و وفاق و همدلی خود را به همگان نشان داده و وفاداری خود به آرمان های والای انقلاب و اسلام را اعلام کردند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: ملت شریف ایران اسلامی حماسه ای دیگر در روز هفتم اسفند خلق کردند که ضرورت دارد قدردان این مردم بوده و مدیران از همه ظرفیت ها در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود کشور استفاده کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: مردم ما همواره حامی اسلام، انقلاب و ولایت بوده و در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری قرار دارند که زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود./1314/302/ب1

ارسال نظرات