۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۱۹۰۵۴
آیت الله مکارم شیرازی:

مردم با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات رشد عقلانی و تعهد خود به اسلام را نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تجلیل کرد و گفت: دشمنان سعی زیادی داشتند تا در کشور ما ایجاد اختلاف و مشکل کنند و حوادثی را بوجود بیاورند اما ملت این اجازه را به آنان نداد.
نخستين جلسه درس خارج فقه آيت الله مکارم در سال جديد تحصيلي نخستين جلسه درس خارج فقه آيت الله مکارم در سال جديد تحصيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت ‌الله ناصر مکارم ‌شیرازی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور گسترده مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: خدای متعال را شاکریم که این انتخابات بدون عوارض و مشکلاتی و با مشارکت خوب مردم برگزار شد.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی زیادی داشتند تا در کشور ما ایجاد اختلاف و مشکل کنند و حوادثی را بوجود بیاورند؛ اما ملت رشد عقلانی، فکری و تعهد خود را به اسلام نشان داد.

 

وی با بیان این که مشارکت مردم در انتخابات خوب بوده است، اظهار داشت: نکته قابل توجه دیگر در این انتخابات این بود که حوادث و عوارض و مشکلی نیز نداشت؛ مردم به صورت آرام پای صندوق های رای رفتند و رای خود را به صندوق انداختند.

 

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در برخی از کشورها در مجلس قانون گذاری شان کتک کاری و مسائل ناپسندی همچون پرت کردن صندلی به سمت یکدیگر مشاهده می شود؛ اما در کشور ما از این مسائل خبری نیست و انتخابات بدون کمترین مشکلی برگزار می شود؛ این نشانه سلامت روح ملت ما است، به سهم خودمان از این موضوع تشکر می کنیم. /924/

 

ارسال نظرات