۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۳۶۱
معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج:

حوزه‌های علمیه و روحانیت از ارکان اصلی این نظام مقدس است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج حوزه‌های علمیه و روحانیت را از ارکان اصلی این نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان در تلاش هستند که این ارکان را تضعیف نمایند که تا الان جز شکست و خواری چیزی عاید آنها نشده است.
حجت‌الاسلام حميد احمدي

حجت الاسلام حمید احمدی معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه درامور حج در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به حضور پرشور و با شکوه مردم استان قزوین از این مدافع حریم ولایت، گفت: قزوین از شهرهای تاثیرگزار در کشور محسوب شده که حتی در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس شهدای ارزشمند وممتازی را تقدیم این این خاک مقدس نموده است.

 

وی در ادامه افزود: نمونه این شهدای ممتاز را می‌توان به شهید رجایی و بابایی و سردار آزادگان مرحوم ابوترابی و خلبان آزاده سردار شهید حسین لشگری را می توان یاد کرد که از ستاره‌های درخشان و پرفروغ این استان است.

 

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه درامور حج با اشاره به حضور باشکوه وماندگار مردم این استان در تشییع پیکر مطهر این شهید طلبه تصریح کرد: این حضور مردم قزوین بسیار باشکوه وماندگار بود که جای قدردانی است.

 

حجت الاسلام احمدی به نقش مهم مدارس حوزه های علمیه در قزوین اظهار داشت: حوزه علمیه قزوین از حوزه‌های تاثیر گزار در کشور محسوب شده که توانسته علما وشخصیت‌های برجسته و فرهیخته را به جامعه اسلامی تحویل دهد.

 

حوزه‌های علمیه و روحانیت از ارکان اصلی این نظام مقدس است

وی حوزه‌های علمیه و روحانیت را از ارکان اصلی این نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان در تلاش هستند که این ارکان را تضعیف نمایند که تا الان جز شکست و خواری چیزی عاید آنها نشده است.

 

وی با اشاره به شخصیت طلبه شهید حجت اسدی ابرازکرد: بنده این شهید طلبه را از نزدیک می‌شناسم واز طلاب خوب ومنضبط بود که توانست دروس حوزوی خود به بهترین شکل ادامه دهد.

 

حجت الاسلام احمدی در پایان سخت کوشی ولایتمداری و اخلاق شایسته را از ویژگی‌های برجسته این سرباز امام زمان دانست و گفت: این شهید طلبه بسیار ولایت‌مدار بود و همیشه مطالبات مقام معظم رهبری را در موضوعات مختلف در جمع هیات‌های مذهبی و یا در مدیحه سرایی که در جلسات داشتند برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان بازگو می‌کردند./873/303/ب3

ارسال نظرات