۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۱۹۷۰۸
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:

انتخابات 7 اسفند امنیت کشور را تضمین کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات 7 اسفند و توجه جهانیان به حضور مردم در پای صندوق های رأی گفت: انتخابات 7 اسفند امنیت کشور را تضمین کرد.
7 اسفند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سبهانی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، با حضور در برنامه «قضایا و آراء» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به برگزاری پرشکوه انتخابات 7 اسفند گفت: حضور پرشور مردم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در انتخابات 7 اسفند اهمیت فوق العاده ای در انتخاب نماینده اصلح داشت.

 

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برگزاری انتخابات 7 اسفند در امنیت کامل خاطرنشان کرد: انتخابات 7 اسفند از سوی همه جهانیان دنبال شده و در این میان برخی رسانه ها به عدم حضور در انتخابات تشویق کرده و پیش بینی کرده بودند که نسبت حضور مردم در انتخابات 7 اسفند پایین تر از سال های گذشته باشد.

 

سبهانی اظهارداشت: در منطقه مملو از آشوب و جنگ و گرفتاری های بسیار، ملت ایرن با آگاهی و امنیت کامل نماینده خود را انتخاب کرد.

 

این استاد دانشگاه با بیان این که در جمهوری اسلامی ایران امنیت و دموکراسی وجود دارد، ابرازداشت: در خاورمیانه کمتر نظامی یافت می شود که براساس آراء و حضور مردم در پای صندوق های رأی انتخاب شده باشد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سرنوشت ساز بودن انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: این انتخابات از جنبه های داخلی و خارجی بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به این که غربی ها در انتخابات 7 اسفند حضور مردم در پای صندوق های رأی را دنبال کرده بودند، تصریح کرد: ملت ایران از قضایا و وقایع آگاه است و این حضور در 7 اسفند امنیت آینده کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

سبهانی حضور مردم در پای صندوق های رأی را نشان دهنده علاقه و ارادت به نظام اسلامی دانسته و گفت: ملت ایران با همه داشته های خود به انقلاب و نظام اسلامی یاری رسانده و خود را بخشی از نظام اسلامی دانسته و خواسته های نظام اسلامی را خواسته های خود می داند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهارداشت: ملت و نظام اسلامی مکمل یکدیگر و این احساس و تعلق خاطر به نظام اسلامی از سوی مردم دال بر تعامل و رابطه عاطفی انقلاب و نظام اسلامی با آنها است.

 

استاد دانشگاه با اشاره به این که انقلاب و نظام اسلامی خدمت رسانی به مردم را وظیفه اصلی خود می داند، افزود: اهتمام و توجه به ارزش های اخلاقی، انسانی و آموزه های الهی و نشر آن در میان ملت ایران به واسطه انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره این که براساس قانون اسلامی هر فردی باید به خداوند تقرب یافته و ارزش های اخلاقی و انسانی با زندگی وی آمیخته شود، ابرازداشت: ملت ایران در پرتو نظام اسلامی به این خصایص دست یافته و حضور در صف های طولانی انتخابات و مشاهده رده های سنی مختلف نشان از احساس مسؤولیت نسبت به نظام اسلامی داشته و در این باره مردم با دقت و آگاهی رأی می دهند./9456/203/ب3

ارسال نظرات