۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۳۲۰۲۷۹
آیت الله فقیهی:

انتخابات صحنه ظهور مردم سالاری بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین گفت: اسلامیت و مردم سالاری باید به قوت در نظام باقی باشد که انتخابات صحنه ظهور مردم سالاری است، در هیچ جای دنیا به این نحو انتخابات برگزار نمی شود که جمعیت بسیاری در انتخابات شرکت کنند و به فرمان رهبر خود لبیک بگویند.
آيت الله محسن فقيهي

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حماسه آفرینی ملت ایران در هفتم اسفند ماه گفت: مسأله انتخابات یک بعدی از جمهوری اسلامی است، یعنی نظام از اسلامیت و جمهوریت تشکیل شده است.


وی افزود: اسلامیت و مردم سالاری باید به قوت در نظام باقی باشد که انتخابات صحنه ظهور مردم سالاری است، در هیچ جای دنیا به این نحو انتخابات برگزار نمی شود که جمعیت بسیاری در انتخابات شرکت کنند و به فرمان رهبر خود لبیک بگویند.


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که رهبرانقلاب فرمودند هرایرانی ولو این که با نظام مخالف است باید در انتخابات شرکت کند، اظهار داشت: این پیام رهبر انقلاب و فرمایشات ایشان درباره حق الناس بودن رأی مردم بسیار اثرگذار بود و سبب شد مردم به صورت پرشور تر در صحنه حضور پیدا کنند.


وی ادامه داد: نتیجه انتخابات اخیر این است که مردم ایران نظام، رهبری و امنیت خود را می خواهند و گوش به فرمان رهبری هستند، نکته بعدی در انتخابات آزادی مردم بود که هر حزبی برای خود نماینده ای داشت و مردم می توانستند آنها را انتخاب کنند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که شعار استقلال و آزادی در انتخابات جلوه گر شده بود، ابراز داشت: انتخابات آزادی در مملکت را در دنیا نشان داد، در انتخبات رهبریت رهبر معظم انقلاب بیشتر نمایان شد؛ یک شخصیت همانند مقام معظم رهبری توانست آن هایی که ضد رهبر و نظام بودند را به پای صندوق های رأی بکشاند.


وی عنوان کرد: کسانی که در بسیاری از انتخابات شرکت نکردند در انتخابات اخیر حضور داشتند و این رهبر انقلاب بودند که فرمودند ایرانی برای آزادی و امنیت کشور باید در انتخابات شرکت کند؛ خیلی مهم است که رهبری بتواند حتی کسانی که مخالف نظام هستند را وارد صحنه کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات