۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۳۲۰۲۹۶

آغاز مراسم تشییع باشکوه آیت‌الله واعظ ‌طبسی در مشهد مقدس/ حضور سران قوا در مراسم تشییع

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر آیت‌الله واعظ ‌طبسی تولیت آستان قدس رضوی با حضور گسترده و بسیار باشکوه اقشار مختلف مردم، مسؤولان کشوری و لشکری و علما و شخصیت های حوزوی آغاز شد.
آيت الله واعظ طبسي مراسم تشييع پيکر آيت الله واعظ طبسي در مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان، از لحظاتی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.

 

هم اکنون خیابان های منتهی به حرم مطهر و صحن های حرم امام رضا(ع) مملو از مردمی است که برای حضور در تشییع تولیت آستان قدس حضور یافته اند.

 

مراسم تشییع پیکر یار صدیق انقلاب و مجاهد نستوه آیت الله واعظ طبسی از حسینیه امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

 

تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای «عزا عزا است امروز؛ رهبر ما خامنه ای صاحب عزا است امروز و عزا عزا است امروز، آیت حق واعظ طبسی پیش خداست امروز» با آیت الله واعظ طبسی وداع می کنند.

 

سران قوا و مسؤولان برجسته کشوری نیز برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله واعظ طبسی یاروفادار امام و رهبری خود را به مشهد مقدس رسانده اند.

 

تا ساعتی دیگر قرار است رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله واعظ طبسی نماز اقامه کنند.

 

پیکر آیت الله واعظ طبسی پس از اقامه نماز از سوی رهبر معظم انقلاب در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در رواق توحیدخانه، پشت سر امام و صحن عتیق آرام می گیرد.

 

گفتنی است، مراسم بزرگداشت و ترحیم آیت الله واعظ طبسی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز از ساعت 15 تا 17 در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود. /924/
 

ارسال نظرات