۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۲۰۵۴۱
حجت الاسلام شهیدی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از تمام ظرفیت فضای مجازی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.
حجت الاسلام شهيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز یک‌شنبه 16 اسفند در دومین همایش جبهه مجازی در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس، گفت: باید از تمام ظرفیت افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند استفاده کرد تا از طریق آن بتوان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در یک جبهه قدم برداشت.

 

وی افزود: تنها انقلابی که پس از پیامبر(ص) رخ داد و جنبه معنوی داشت، انقلاب اسلامی ایران و به رهبری امام راحل بود، ارزش‌ والای انسانی و افزایش کرامت انسانی از اهداف امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی بوده است امام خمینی(ره) توانسته این فرهنگ اسلام و انقلاب را رشد دهد و به همه دشمنان به ویژه در 8 سال دفاع مقدس فائق آمد.



معاون رییس جمهور در ادامه تصریح کرد: تمام افرادی که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند عامل پیروزی، موفقیت و ثبات انقلاب اسلامی هستند که این کار بسیار پرارزش است.



حجت‌الاسلام شهیدی عنوان کرد: در همایش جبهه مجازی نسبت به سال گذشته شاهد اجتماع بیشتری از شرکت‌کنندگان بودیم به گونه‌ای که امسال هزار و 700 وبلاگ نویس در این همایش شرکت کرده‌اند که این برای ما بسیار پرارزش است و من این موقعیت را تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت بیشتری برای فعالان حوزه فرهنگ دارم.



رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه در توصیه به فعالان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: بنده به تمام فعالان توصیه می‌کنم این فرهنگ را توصیه و حفظ و فرمایشات مقام معظم رهبری را نهادینه و حفظ کنند که حفظ این مسأله در دست تمام ایثارگران است.



حجت‌الاسلام شهیدی افزود: فعالان حوزه ایثار و شهادت هر چه خدمت کنند کم است و باید گام‌های بلندتری را در این خصوص بردارند.



وی درباره نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص نخستین همایش جبهه مجازی، گفت: سال گذشته نخستین دوره این همایش در 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا برگزار شد که بنده در روز بیست و پنجم خدمت رهبری رسیدم و ایشان در خصوص این همایش گفتند: خدا شما را اجر دهد که گام‌های خوبی در این راه برداشته‌اید و بنده نیز با کمال افتخار و در این جمع به تمام فعالان می‌گویم؛ گام‌های مؤثری نیز امسال برداشته شده است که امیدوارم خداوند اجر دنیوی و اخروی به همه شما نائل کند./856/202/ب1

ارسال نظرات