۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۲۰۹۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضرت زهرا الگوی برتر حجاب برای بانوان مسلمان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به خصوصیات، فضایل و سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(س)، گفت: این بانوی بزرگوار الگوی برتر حجاب و عفاف برای تمامی بانوان مسلمان جهان است.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مدير کل تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در آیین سوگواری ایام شهادت فاطمه زهرا(س) در شهرستان کوثر، خاطرنشان کرد:‌ خصوصیات، فضایل و سبک و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلامی الگویی برای تمامی بانوان دنیا بوده و باید در راستای ترویج و توسعه این ویژگی‌ها در جامعه تلاش کنیم.

 

وی افزود: افرادی که محبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را داشته باشند در صراط مستقیم بوده و از عذاب دور خواهند بود که این امر بیانگر جایگاه شایسته و والای حضرت زهرا(س) در نزد خداوند است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نمونه زن کامل و الگویی در همسرداری، تربیت فرزند، حجاب و دفاع از ولایت و زندگی عاری از تجملات اقتصادی است و بانوان مسلمان باید تلاش کنند تا این ویژگی‌ها و خصلت‌های والای اخلاقی را در خود تقویت کنند تا راهرو این بانوی بزرگوار باشند.

 

حجت الاسلام ستوده با اشاره به مظلومیت آن بانوی بزرگوار اسلام و وفاداری به مقام ولایت، بیان داشت: مقام و منزلت حضرت زهرا(س) به قدری والا است که خشنودی حضرت زهرا(س) موجب خشنودی خداوند و خشم و غضب آن حضرت موجب خشم و غضب خداوند است.

 

وی حضرت زهرا(س) را نمونه‌ای عالی برای زندگی فردی، اجتماعی، عبادی یک انسان کامل دانست و افزود: ایشان می‌توانند برای همه انسان‌ها الگوی مناسبی باشند و ما نیز در جامعه اسلامی باید تلاش کنیم تا سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای نسل امروزی و آینده معرفی و نهادینه کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل توسعه و ترویج سبک زندگی ائمه اطهار و معصومان(ع) را زمینه‌ساز توسعه و تعالی جوامع دانست و اظهار کرد: انتظار می‌رود در این زمینه مسؤولان و دست‌اندرکاران امر تلاش و جدیت همه‌جانبه‌ای داشته باشند./937/202/ب2

ارسال نظرات