۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۳۲۱۲۶۱
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خبر داد؛

اعزام خانواده شهدا به مناطق عملیاتی/ اقتدار و امنیت کشور مرهون ایثار شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اقتدار و امنیت کشور را مرهون ایثار شهدا دانست و گفت: 1400 نفر از خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می شوند.
حجت الاسلام عسگري بنياد شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ذخیره‌های انقلاب و مایه اقتدار و شرافت هستند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا و مجاهدت آن ها داریم، گفت: توسعه، اقتدار و امنیت موجود در کشور را مرهون ایثار شهدا هستیم.


وی در ادامه ابراز داشت: 22 اسفند به نام روز شهید نامگذاری شده و خوشبختانه شاهد پیوند عمیق مردم با آرمان های شهدا هستیم.


این مسؤول از تشکیل کمیته های مختلفی در ایام شهدا خبر داد و بیان داشت: برگزاری همایش‌های خاطره‌نویسی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های آزاد از برنامه های 22 اسفند ماه جاری است.


حجت الاسلام عسگری در ادامه تصریح کرد: سنت حسنه درختکاری با نام شهدا نیز از دیگر برنامه های این ایام است که هم اکنون در حال برگزاری است.


وی عنوان داشت: 1400 نفر از خانواده های شهدا در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


حجت الاسلام عسگری ابراز داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدا از مهم ترین آیتم های این ایام است که به بهترین شکل انجام خواهد شد.


وی گفت: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، انشا نویسی و برپایی برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا نیز از دیگر برنامه های این ایام است.


وی در پایان گفت: اعزام پزشکان ایثارگر به مناطق محروم در راستای ویزیت و درمان رایگان افراد محروم نیز از مهم ترین برنامه های 22 اسفند است./857/202/ب2

ارسال نظرات