۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۱۷۵

اعزام طلاب لرستانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از اعزام طلاب لرستانی به اردوی راهیان خبر داد و گفت: 75 نفر از طلاب استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کاروان هاي راهيان نور

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امروز 75 طلبه لرستانی همراه با خانواده های خویش راهی کربلای شهدای ایران شدند.

 

وی با بیان این که طلاب اعزامی در قالب سه کاروان اعزام شدند، افزود: در اردوی راهیان نور طلاب به مدت سه روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند.

 

حجت الاسلام ولی پور هدف از اعزام طلاب و خانواده های آنان را آشنایی با رشادت شهدای دوران دفاع مقدس خواند و گفت: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا از دیگر اهداف این سفر سه روزه است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب در جهت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: در قالب راهی کردن طلاب و جوانان به اردوهای راهیان نور به دنبال آشنا کردن این قشر با آرمان های شهدا هستیم.

 

وی در ادامه با بیان این که حضور در اردوی راهیان نور موجب درک رشادت شهدا می شود، یادآور شد: مهم ترین درس این حضور مقاومت، ایثار، ازخودگذشتی و خودسازی است.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و نقشه های دشمن در راستای هدف قرار دادن جوانان بیان کرد: اردوهای راهیان نور خنثی کننده دسیسه های دشمن است./9459/302/ب1

ارسال نظرات