۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۲۰۲
مدیر مدرسه علمیه نورآباد خبر داد؛

تحصیل 123 طلبه در مدرسه علمیه بقیه الله/ پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد از تحصیل 123 طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: طلاب این مدرسه در سطح یک مشغول تحصیل هستند.
طلبه

حجت الاسلام سیداسماعیل موسوی، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: این مدرسه از سال 86 مشغول فعالیت و تربیت دینی طلاب است.

 

وی با بیان این که 123 طلبه در مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد مشغول تحصیل هستند، افزود: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 20 طلبه در پایه اول پذیرش می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نام نویسی طلاب از نیمه دوم اسفندماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این نام نویسی تا نیمه دوم فروردین ماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینترنتی بودن نحوه نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه، افزود: پس از پایان نام نویسی یک آزمون کتبی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند در مصاحبه ورودی شرکت داده می شوند.

 

وی با اشاره به این که دو برابر ظرفیت پذیرش طلبه در مدرسه علمیه نورآباد نام نویسی می کنند، تصریح کرد: در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و دوره یک ماهه اختبار و تثبیت در نهایت 20 نفر پذیرفته می شوند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه از فعالیت هفت استاد در مدرسه علمیه نورآباد خبر داد و گفت: براساس قانون در هر پایه باید یک استاد فعالیت داشته باشد و در این حوزه نیازمند جذب یک استاد دیگر هستیم.

 

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد با بیان این که طلاب در بحث تبلیغ، تحقیق، تحلیل و تدریس در ارتباط هستند، اظهار داشت: طلاب باید به این امور اهمیت دهند.

 

وی با تأکید بر این‌که تهذیب از مهم ترین مسائلی است که برای یک طلبه از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طلبه باید از نظر اخلاقی به مرحله ای برسد که در جامعه اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام موسوی آموزش را از دیگر مسائل مهم برای طلاب خواند و اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی و وجود شبهات طلاب باید بتوانند در جامعه صاحب نظر باشند./9459/303/ب1

ارسال نظرات