۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۴۰۹
آیت الله علما:

انقلابی ماندن مجلس خبرگان مانع نفوذ دشمنان است/ تبعیت از فرمان ولی فقیه عامل صلابت انقلاب

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: ایستادگی و صلابت در برابر مستکبران در سایه تبعیت از ولی فقیه و انقلابی ماندن مجلس خبرگان تحقق پیدا می‌کند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در آخرین نماز جمعه سال 94  با بیان اینکه مجلس خبرگان همواره باید انقلابی بماند ابراز داشت: انقلابی ماندن مجلس خبرگان مانع از دخالت دشمنان در امور کشور می شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: انقلابی فکر کردن و عمل به آرمان های امام و شهدا راه نفوذ دشمنان را می بندد.


آیت الله علما تصریح کرد: شور انقلابی موجب اقتدار انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی در جامعه شده است و همگی این ها از دستاوردهای انقلاب است.


امام جمعه کرمانشاه بصیرت و هوشیاری انقلابیون را از ضروریات دانست و خاطرنشان کرد: تنها عامل سد نفوذ دشمنان حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه ها است.


خطیب نماز جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: مجلس خبرگان رهبری باید در جهت تحقق آرمان های انقلاب بکوشد و در مسیر چهارچوب انقلاب حرکت کند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ملی شدن صنعت نفت را برگی دیگر از افتخارات انقلاب خواند و گفت: خوشبختانه به همت آیت الله کاشانی در دولت دکتر مصدق توانستیم با لغو قرارداد صدساله استعمارگران، از ذخایر غنی خود صیانت و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب از آن ها استفاده کنیم.


امام جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: آمریکا همواره دشمن انقلاب اسلامی است و این دشمنی پایان ندارد و همواره شاهد فتنه های متعدد آمریکا علیه انقلاب اسلامی هستیم.


آیت الله علما در پایان تأکید کرد: ایستادگی در برابر مستکبران و صلابت انقلاب در سایه تبعیت از فرمان ولی فقیه تحقق می یابد لذا دشمنان درصدد تضعیف این نیروی قدرتمند انقلاب می باشند./857/201/ب2

ارسال نظرات