۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۵۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

استفاده از ظرفیت‌های داخلی راه تحقق شعار سال است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: باید با توجه به ظرفیت های موجود در داخل کشور، پیشرفت تکنولوژی در داخل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که به عنوان شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد، گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد مهمی بود که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند.
 
وی افزود: قطعاً با توجه به مسائلی که وجود دارد و موضوع پسابرجام، بایستی تکیه ما به توانمندی داخلی و اقتصاد داخلی باشد و وابسته به کشورهای غربی و ... نشویم و نیز چشم به سمت دیگران ندوزیم.
 
 
حجت‌الاسلام سروستانی افزود: باید با توجه به ظرفیت های موجود در داخل کشور، پیشرفت تکنولوژی در داخل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری همان طور که بارها تاکید فرموده اند، امسال را به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و این پیام حاکی از عمق اهمیت این موضوع است و با توجه به این که در شرایط پسابرجام قرار داریم و بعضی از مشکلات و موانعی که با غرب داشتیم مرتفع شده اند باید بتوانیم از ابزارها و کالاهای باکیفیت آنها استفاده کنیم.
 
حجت الاسلام سروستانی در پاسخ به سوالی درباره شیرین ترین و تلخ ترین حادثه سال گذشته اظهار داشت: شیرین ترین خاطره حضور مردم در صحنه انتخابات در روز هفتم اسفند و نیز راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور مردم علیرغم تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این دو حماسه بود همچنین دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس از سوی نیروهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از خاطرات خوش سال گذشت است.
 
وی حادثه منا را تلخ ترین حادثه سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: حادثه منا نیز به عنوان تلخ ترین حادثه در سال گذشته بود که با بی کفایتی آل سعود متاسفانه بسیاری از حجاج کشته شدند./833/302/ب1
ارسال نظرات