۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۱۶۵
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین رویکرد کانون مساجد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جذب حداکثری جوانان به کانون ها را از اهداف مهم آن بیان کرد و گفت: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن مهم ترین رویکرد کانون مساجد است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جلسه شورای اداری این نهاد گفت: کانون های مساجد ظرفیت عظیمی در جهت جذب جوانان هستند.

 

وی با بیان این که در سایه جذب جوانان برنامه های فراوانی در جهت آگاه سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی دشمن در نظر گرفته می شود، افزود: مهم ترین رویکرد و هدف این کانون ها مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز نوک پیکان دشمن در جنگ نرم به سمت جوانان و نوجوانان است، عنوان داشت: آگاه سازی این قشر و ارائه برنامه های دینی از راه های اثرگذار مقابه با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

وی در ادامه با تأکید بر بازدید مداوم از کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: برنامه زمانبندی بازدید از کانون مساجد از ابتدای سال تدوین شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بازدید از کانون ها را امری حیاتی در جهت بررسی وضعیت آنها دانست و گفت: با بررسی به موقع می توان زمینه فعال بودن کانون ها را فراهم کرد.

 

وی با تأکید بر این که در سال جاری باید کانون های نیمه فعال مساجد لرستان فعال شوند، عنوان کرد: از دیگر رویکردهای دبیرخانه کانون مساجد در سال جاری فعال کردن کانون های فرهنگی هنری است.

 

این مقام مسؤول اظهار داشت: فعال بودن کانون ها نقش بسزایی در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان دارد و امری مهم در اثرگذاری بر روحیه این قشر است.

 

وی از تعیین تکلیف شدن کانون های راکد استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: باید باهمکاری متولیان امر در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در سال جاری شاهد رونق فعالیت های فرهنگی کانون ها شویم.

 

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: رونق کانون های فرهنگی وهنری مساجد نقش بسزا و تأثیرگذاری در راستای توانمندی سازی قشر جوان و نوجوان جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد./9459/202/ب2

ارسال نظرات