۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۲۳۸۰۰
آیت الله علما:

مسؤولان در سال جدید خدمت به کشور و تحقق مطالبات رهبری را سرلوحه امور قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: امید است که در سال جدید همه مسؤولان و طلاب با عزمی راسخ به دنبال انجام وظیفه و خدمت به کشور و دین بوده و با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب، ایران را کشوری خودکفا و مستقل و با اقتدار در مقابل مستکبران و زورگویان جهان تبدیل کنند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب، روحانیان و مسؤولان حوزوی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.


آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: طلاب و روحانیان امید آینده سازی کشور و نشر معارف عمیق دینی و زنده نگاه داشتن اندیشه های اسلامی هستند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: طلاب باید به دنبال کسب درک و فهم ژرف از معارف دینی و کسب مهارت های ارتباطی و خطابه برای انتقال آموخته ها به جامعه باشند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امید است که در سال جدید همه مسؤولان و طلاب با عزمی راسخ به دنبال انجام وظیفه و خدمت به کشور و دین بوده و با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب، ایران را کشوری خودکفا و مستقل و با اقتدار در مقابل مستکبران و زورگویان جهان تبدیل کنند.


آیت الله علما در پایان بیان داشت: حوزه های علمیه به عنوان بستر تربیت مبلغان دین، فضای مناسبی برای رشد معنوی و کمال شخصیتی طلاب فراهم کرده و هدف اصلی همه کارکنان و مسؤولان، بالندگی کشور و ترویج و تبیین اسلام حقیقی قرار گیرد./857/202/ب1

ارسال نظرات