۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۲۴۷۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

گفتمان‌سازی فرمایشات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام نیک نژاد در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی تهران گفت: گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، از وظایف مهم سازمان تبلیغات است.
حجت‌الاسلام نيک‌نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفتمان سازی شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری را یکی از وظایف این نهاد فرهنگی دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در سخنانی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و سخنرانی معظم له در اولین روز سال جدید در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی از سال‌ های آغازین پس از انقلاب اسلامی و علیرغم همه‌ مشکلات، توانسته حرف جدیدی را مبتنی بر اسلام ناب محمدی به عرصه‌ جهانی عرضه کرده و حکومتی را بر پایه‌ آن اداره کند.

 

وی با مهم دانستن دو اصل و پشتوانه‌ مهم رهبری دینی و مردم انقلابی که در مقابل همه‌ توطئه ها، ایستادگی و نقشه های استکبار جهانی را خنثی کردند، خاطر نشان ساخت: نظام اسلامی به حول و قوه الهی تا امروز توانسته در عرصه‌های مختلف علمی و زیربنایی، پیشرفت‌های جدی داشته باشد و بدیهی است که چنین نظامی موجودیت اندیشه‌های پوشالی غرب و نظام‌های سیاسی بنا شده بر آنها را با تهدید مواجه ‌کند.

 

حجت‌الاسلام نیک‌نژاد با اشاره به این که یکی از وظایف مهم این سازمان، گفتمان سازی شعار سال 95 است، افزود: جامعه تبلیغی کشور ازجمله متولیان امور فرهنگی، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان وظیفه دارند اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند تا با آگاهی بخشی به آحاد جامعه شاهد به ثمر رسیدن و انجام انتظارات رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

این مسئول فرهنگی، با تشکر از حجت‌الاسلام محمد علی نوروزی، امام جمعه اسلامشهر، فرماندار و شهردار شهرستان در رفع مشکلات ساختمان اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر یکی از مناطق مذهبی استان تهران است و وجود 900 هیئت مذهبی و 155مسجد و 180حسینیه و ده ها مراکز فرهنگی مؤید این مطلب است./907/102/ب2

 

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران

ارسال نظرات