۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۳۰۱
معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی خبر داد؛

برگزاری مراسم تقدیر از طلاب ممتاز با حضور تولیت آستان قدس رضوی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: مراسم تقدیر از طلاب ممتاز دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و ریاست دانشگاه و دبیر حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام رييسي

حجت الاسلام شریعتی نژاد، معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری مراسم تقدیر از طلاب ممتاز دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام فرزانه ریاست دانشگاه و دبیر حوزه  علمیه خراسان خبر داد.


وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک دانشگاه واقع در صحن هدایت حرم مطهر، با حضور اساتید، طلاب و با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه تقدیر از طلاب ممتاز همه ساله در دانشگاه انجام می پذیرد، نحوه انتخاب طلاب را با سنجش سه معیار پژوهش، فعالیت فرهنگی و موفقیت های علمی آموزشی  توصیف کرد.


حضور تولیت نشان دهنده اهمیت ویژه دانشگاه

وی با اعلام این خبر که مراسم تقدیر از ممتازین دانشگاه امسال همزمان با درس اخلاق برگزار می شود و سخنران درس اخلاق تولیت آستان قدس خواهد بود، حضور ایشان را اولین حضور در دانشگاه رضوی معرفی کرد.


حجت الاسلام شریعتی‌نژاد با تجلیل از جایگاه حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی و انتصاب شایسته وی از سوی رهبری، این بازدید را نشان دهنده اهمیت جایگاه دانشگاه و اهتمام و نگاه ویژه تولیت محترم نسبت به مسائل دانشگاه دانست.


معاون فرهنگی دانشگاه با اشاره به حجم و فشار بالای درسی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی نسبت به سایر مدارس علمیه و دانشگاه ها، هدف دانشگاه از برگزاری این دست از مراسم ها را قدردانی از طلاب اهل علم و تلاشگر دانشگاه عنوان کرد./864/303/ب2

ارسال نظرات