۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۳۲۵۵۴۶
حجت الاسلام روستا آزاد:

پشتیبانی علمی، دینی و اعتقادی معلمان از برنامه‌های اصلی حوزه باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام روستا آزاد با بیان این که در تعاملات بین حوزه و آموزش پرورش آنچه بیشتر مدنظر است بحث خدمت به دانش آموزان است، گفت: خدماتی که حوزه می‌تواند برای معلمان داشته باشد مورد غفلت قرار می‌گیرد و پشتیبانی علمی، دینی و اعتقادی معلمان سراسر کشور باید از برنامه‌های اصلی حوزه علمیه باشد.
حجت‌الاسلام سعيد روستا آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، امروز در نشست همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اظهار داشت: اگر قرابت و همکاری و در کنار هم بودن سه ویژگی را نداشته باشد، باید آن همکاری خود را برای شماتت دشمنان آماده کند.

 

وی نخستین ویژگی همکاری را ترک حسدورزی میان آنها دانست و افزود: دومین ویژگی همکاری داشتن ارتباط و تواصل مستمر است و ویژگی سوم هم تعاون و همکاری است تا نتیجه این همکاری به عزت برسد.


معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با بیان این که در همکاری‌ها به ندرت دیده می‌شود که این موارد را داشته باشد، گفت: بخشی از این برمی‌گردد به این که ما ایرانی‌ها روحیه کار جمعی ضعیفی داریم؛ امیدوارم این کاری که آغاز شده است موجب الفت میان حوزه و آموزش و پرورش شود و به عزت برسد تا مورد شماتت دشمنان نباشیم.

 

وی با بیان این که مجموعه دفتر تبلیغات وجوه مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: در تعاملات بین حوزه و آموزش پرورش آنچه بیشتر مدنظر است بحث خدمت به دانش آموزان است و نوعاً هم خدماتی که حوزه می‌تواند برای معلمان داشته باشد مورد غفلت قرار می‌گیرد و معلمان که از اقشار دلسوز جامعه هستند مورد توجه حوزویان قرار نمی‌گیرند و باید پشتیبانی علمی، دینی و اعتقادی معلمان سراسر کشور از برنامه‌های اصلی این مجموعه باشد./843/203/ب2

ارسال نظرات