۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۲۵۲۹۳
مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه:

انقلاب با ترویج مفاهیم و اندیشه های قرآن بیمه می شود

مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید از تمام ابزارهای موجود در جهت نشر اندیشه های اسلامی بهره برد، گفت: انقلاب با ترویج مفاهیم و اندیشه های قرآن بیمه می شود.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه صبح امروز با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر حوزه های علمیه استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: برگزاری چنین برنامه هایی به اشاعه فرهنگ قرآنی کمک می کند.

 

وی با تقدیر از نهادها و مسؤولانی که در حوزه ترویج آموزه های قرآنی گام بر می دارند اظهار داشت: نظام و انقلاب با توجه به آموزه های قرآنی و ترویج و تبیین اندیشه های اسلامی بیمه می شود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان ادامه داد: در هفته قرآن و عترت تجلی، بروز و ظهور توجه به مفاهیم و اندیشه های قرآنی بیشتر می شود و این امر بسیار نیک و پسندیده است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در حوزه های علمیه نیز توجه به برنامه های قرآنی اعم از ترتیل و تحقیق، حفظ یک جزء، پنج و ده جزء و حفظ کل و اذان و ادعیه بصورت مسابقات در مدارس علمیه برگزار شده و افراد برتر به مسابقات کشوری راه می یابند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه گرایش به سوی آموزه های قرآنی و دینی رو به افزایش است و بازگشایی مکان هایی که به صورت خاص به ترویج مبانی و اندیشه های قرآنی می پردازند، شایسته تقدیر است.

 

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در پایان افزود: قرآن را باید به هر سبک و صورت صحیح و عقلانی و سالم به جامعه عرضه کرد و در این راه می توان از ابزار مختلفی از جمله نوشتاری، گفتاری، فضای مجازی و روش های دیگر بهره برد./202/857/ب1

ارسال نظرات