۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۲۵۵۵۹
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان مطرح کرد؛

اعزام ۷۵ مبلغ بومی در اعیاد شعبانیه

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به برگزاری اعیاد شعبانیه در 5 مسجد این شهرستان از اعزام 45 مبلغ بومی در سطح شهرستان آبادن و روستاهای آن خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

علی حراس بندی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه و این که به مدت 6 سال در مسجد موسی بن جعفر(ع) مراسم احیاء نیمه شعبان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سخنرانی، مداحی، مناجات شعبانیه و دعای کمیل از برنامه های همیشگی مراسم احیاء نیمه شعبان در این مسجد است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با بیان این که تلاش می شود در شب ولادت امام زمان(عج) سخنرانانی از قم حضور یابند، گفت: در صورت عدم توفیق در چنین امری از خطیبان و سخنوران استان بهره خواهیم برد.

حراس بندی با اشاره به برگزاری مراسم ها و جشن ها به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهارداشت: در مساجد شهید بهشتی، اباالفضل(ع)، امام رضا(ع) و حجت شاهد برگزاری مراسم جشن و مولودخوانی به مناسبت ولادت امامان معصوم خواهیم بود.

این مقام مسؤول ابرازداشت: اداره تبلیغات آبادان همچون سال های گذشته اعزام مبلغ بومی در سطح شهرستان و روستاهای آن را مدنظر قرار داده و در اعیاد شعبانیه امسال 75 مبلغ را اعزام خواهد کرد.

وی پاسخ به شبهات مهدویت، تبیین سیره امامان معصوم(ع) به ویژه امام زمان(عج) و اهمیت ماه شعبان را محور سخنرانی های مبلغان برشمرد و خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ بومی همه ساله از سوی این اداره اجرا و تعداد مبلغان امسال در اعیاد شعبانیه نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به استقبال پرشور و خودجوش مردم شهرستان آبادان از اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و راه اندازی ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن های خیابانی بدون کمک گرفتن از نهادهای دولتی ابراز داشت: تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات از برگزاری برخی برنامه ها عاجز ماندیم که ان شاء الله با تأمین اعتبار برنامه های مدنظر اجرا خواهند شد./9456/303/ب3

ارسال نظرات