۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۰۱۴
وزیر سابق دفاع:

ایران با گفتمان مقاومت سوریه را سرپا نگه داشته است

وزیر سابق دفاع گفت: ایران محور وحدت شیعه و اهل سنت است که با گفتمان مقاومت سوریه را سرپا نگه داشته است.
وحیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار احمد وحیدی، وزیر سابق دفاع و عضو تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) گفت: مسیر حرکت امام حسین(ع) در راستای ظهور است که این امر نیز با خون شهدا به سرانجام می‌رسد.

 

وی افزود: امام موسی کاظم(ع) فرمودند: در آخرالزمان مردی از اهل ما برمی‌خیزد و مردمی چون پاره‌های آهن گرد او را گرفته از تندبادها نمی‌لرزند، جنگ آنها را خسته نمی‌کند با توکل بر خدا از چیزی نمی‌ترسند و عاقبت آنها با متقین است، بنابراین همه شهدا اعم از شهدای دشت کربلا، انقلاب، دوران دفاع مقدس و اینک شهدای مدافع حرم در رکاب امام زمان(عج) قرار دارند.

 

سردار وحیدی با اشاره به اینکه شهدا بر آرمان‌های خود تا رسیدن به تکامل ایستادگی می‌کنند، عنوان کرد: امروز سه جریان عربی، عبریی و غربی یک توطئه‌ جهانی بر علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی کردند که با جنگ فرقه‌ای می‌خواهند عزت اسلام را نابود کنند، در مقابله با این توطئه شهدای مدافع حرم کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهند.

 

وزیر سابق دفاع افزود: رژیم سعودی با جنگ 33 روزه مخالفت خود با اسلام را آشکار کرد و زمانی که دید پیام‌های انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده و موقعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی به خطر افتاده تحت حمایت آمریکا تلاش کرد تا با طرح هلال شیعی بین شیعه و اهل سنت تفرقه ایجاد کند.

 

وی بیان داشت: درباره مقاومت سه محور سوریه، حزب الله و ایران مورد هدف دشمنانی نظیر اسرائیل و رژیم سعودی است که این روزها روابط خود را آشکار می‌کنند، در مقابل ایران در دفاع از حق اجازه اختلاف‌افکنی بین شیه و سنی را نمی‌دهد.

 

سردار وحیدی با اشاره به خودنمایی عربستان در جنگ با یمن، گفت: رژیم سعودی در جنگ با کشور یمن تلاش می‌کند زمام دیگر کشورهای عربی را در دست بگیرد تا رژیم صهیونیستی که رو به ضعف می‌رفت جانی دوباره کسب کند به همین دلیل فتنه خود را از مرکز سوریه که مرکز توطئه است آغاز کرد تا به ایران برسد، اما ایران محور وحدت شیعه و اهل سنت است که با گفتمان مقاومت سوریه را سرپا نگه داشته است.

 

وزیر دفاع سابق بیان داشت: رژیم صهیونیستی و عربستان نمی‌خواهند کشور ما رشد و پیشرفت داشته باشد به همین دلیل دست به توطئه و فتنه زدند که مدافعان حرم ما در مرکز این توطئه ها و در مقابله با جریان جهانی فاسق، خشن و دیکتاتور ایستاده و مبارزه می‌کنند.

 

وی افزود: اگر این جریان فتنه پیروز شده و بر ما حاکم شود دوره سختی در پیش رو خواهیم داشت که با یاری خدا و به دست مدافعان حرم این توطئه تا امروز موفق نشده است، شهدای ما به دنبال ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند که فرمودند باید برای اسلام بدون در نظر گرفتن مرزها جنگید، بنابراین امروز باید کار شهدا را در چند سطح عقیدتی، آرمانی، توطئه جهانی و فرهنگی تحلیل کنیم.

 

سردار وحیدی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و سیاسی فراوان درباره اعزام مدافعان حرم، عنوان کرد: همه ما باید بدانیم حیات جامعه امروز ما به واسطه خون شهدا است بنابراین باید ما اسلام ناب محمدی را از اسلام آمریکایی تشخیص دهیم و تکلیف خود را معلوم کنیم زیرا جنگ ما برای تصرف سرزمین و ملک یا رشد اقتصادی نیست بلکه برای آرمان‌های ناب اسلامی است.

 

وزیر دفاع سابق در پایان خاطرنشان کرد: ما باید آرمان‌ها و اهداف بلند شهدا را شناخته و آن را دنبال کنیم چرا که خون شهید به جامعه حیات داده و آن را به حرکت وامی‌دارد./202/807/ب1

ارسال نظرات