۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۲۷۵۴۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

محور اصلی مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اصل ولایت فقیه است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان، گفت: محور اصلی مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اصل ولایت فقیه است.
حجت الاسلام موسوی مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جوان که با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سلسله در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک روز جوان، گفت: جوانان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که جوانانن جایگاه والایی در دین مبین اسلام دارند، افزود: این قشر باید قدر جایگاه، مقام و موقعیت خویش را بدانند و در جهت کسب موفقیت در عرصه های گوناگون پیشگام باشند.

 

هم ترین عامل مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی بصیرت افزایی است

حجت الاسلام موسوی با بیان این که جوانان باید از فرصت جوانی خود برای عبادت، کسب علم و دانش و کار و تلاش بهره مند شوند، اظهار داشت: جوانی دوران ارزشمندی است و نباید فرصت ها را هدر داد چرا که فرصت از دست رفته برگشت پذیر نیست.

 

وی با اشاره به این که جوانان امروز مورد هدف دشمن در عرصه جنگ نرم قرار گرفته اند، بیان داشت: مهم ترین عامل مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی بصیرت افزایی است.

 

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان، بیان داشت: محور اصلی مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اصل ولایت فقیه است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان و مصون سازی در برابر این هجمه ها باید با برنامه ریزی، بصیرت و هوشیاری اقدام شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب های مردمی کشورهای منطقه با وجود تلاش های مردم به دلیل نبود محوریت ولایت فقیه با شکست مواجه شدند، افزود: اگر از محور ولایت فقیه خارج شویم مبارزات ما مانند انقلاب های منطقه شکست خواهد خورد.

 

وی با تأکید بر این که با تکیه بر ارزش های دینی و مذهبی حول محور ولایت فقیه باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد، عنوان داشت: هر کس در هر مقام و جایگاهی باید با هوشیاری در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تلاش کند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان این که تبیین فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمن است، تأکید کرد: آحاد مردم و مسؤولان با هوشیاری و آگاهی باید در برابر هجمه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند./9459/202/ب2

ارسال نظرات