۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۴۲۷۹۹۰
امام جمعه موقت زابل:

فتح خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در مقابل متجاوزان است

امام جمعه موقت شهرستان زابل گفت: فتح غرورآفرین خرمشهر، نماد مقاومت ملت ایران در مقابل متجاوزان است و درسی بزرگ به بدخواهان نظام اسلامی دادند که طمع تسلط بر این سرزمین را برای همیشه از ذهنشان پاک کنند.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام سید قاسم هاشمی، امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه، 31 اردیبهشت در مصلی المهدی(عج)، گفت: سوم خرداد یادآور پیروزی غرورآفرین رزمندگان ایران اسلامی است که با مجاهدت و دلاوری نگداشتند یک وجب از خاک ایران در تجاوز بیگانگان باشد.

 

امام جمعه موقت زابل افزود: فتح خرمشهر همه محاسبات دشمن را به هم ریخت، چرا که نشان دادیم می‌توان با قدرت ایمان، پاسخی کوبنده به ابرقدرت‌ها داد و امام راحل به زیبایی در این زمان فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

وی در ادامه با تبریک ولادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: ظهور حضرت ولی عصر(عج) آرزوی همه مستضعفان جهان است، چرا که نخستین وعده الهی پس از ظهور ایشان این است که مستضعفان عالم به عنوان خلفا و حاکمان زمین امنیت را برای مسلمانان کامل کنند.

 

حجت‌الاسلام هاشمی همچنین با اشاره به اقدامات عربستان و کارشکنی در مسأله حج، افزود: رژیم سعودی متأسفانه در مسأله حج کارشکنی‌های بسیاری می‌کند؛ هنوز مشخص نیست که حجاج ایرانی در این فریضه الهی حضور داشته باشند که این امر نشان‌دهنده از هم پاشیدگی درون این کشور است.

 

وی بیان کرد: طبق فتوای علما در صورت عدم استطاعت جانی رفتن به حج صحیح نیست از این رو اگر امسال به دلیل بی تدبیری عربستان حجاج ایرانی در مراسم حج حضور نیابند گناهی بر عهده حجاج ایرانی و مسؤولان نیست.

 

امام جمعه موقت شهرستان زابل عنوان کرد: رژیم سعودی به‌دنبال آن است که حجی همراه با ذلت را بر ملت ایران تحمیل کند، اما نمی‌داند ملتی که سال‌ها خون داده است تا ظلم و تهدید را نپذیرد، هیچ گاه زیر بار ذلت استکبار و ایادی آن نخواهد رفت./202/831/ب1

ارسال نظرات