۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۲۹۴۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انتظار حمایت غرب از پیشرفت ایران کاری بیهوده است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور، دشمن بی اثر بودن حربه تحریم را درک خواهد کرد، گفت: باید دولت و ملت به این باور برسند که روی پای خود بایستند و انتظار اینکه آمریکایی ها ایران را برای پیشرفت حمایت کنند، بیهوده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با مهم ارزیابی کردن مسأله اقتصاد مقاومتی، گفت: با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور حربه تحریم دشمن بی‌اثر می شود.

 

وی با تأکید بر این که تنها راه رشد و بالندگی کشور در گرو تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، افزود: دولت و مجلس باید با همدلی و وحدت در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

امام جمعه قائمشهر با انتقاد از بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: باید از هر گونه برخورد شعاری نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی به شدت پرهیز شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اقتصاد مبتنی بر نفت نمی تواند موجب رشد و بالندگی اقتصادی کشور شود، تصریح کرد: تنها با بهره گیری از ظرفیت های داخلی می توانیم به یک رشد متوازن در عرصه اقتصادی دست یابیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان همه برنامه های خود را در سال جدید باید بر مبنای اقتصادی مقاومتی طراحی کنند، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در متن فردی و اجتماعی جامعه ورود پیدا کند تا شاهد یک رشد قابل قبول در عرصه اقتصادی کشور باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر جلوگیری از واردات بی رویه محصولات به کشور، تأکید کرد: دولت باید جلوی واردات غیر اصولی به کشور را بگیرد و از توان داخلی برای جبران عقب ماندگی های کشور استفاده کند.

 

کلام نافذ مقام معظم رهبری همواره عامل وحدت و همدلی در کشور است

وی، رمز پیروزی و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت و همبستگی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: کلام نافذ مقام معظم رهبری همواره عامل وحدت و همدلی در کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصریح کرد: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی خنثی کننده تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است و راه را برای خودکفایی و استقلال کشور فراهم می کند و دارای ثمرات بسیاری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری در بخشی از سخنانش، هویت مجلس خبرگان و مسیر و وظایف اختصاصی و عمومی را تببیین کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری که باید کشور را مقتدر کنیم، گفت: برای اقتدار کشور تنها اقتدار نظامی نیست بلکه قدرت علمی، صنعتی، اقتصادی هم لازم است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: استکبار جهانی به دولتمردان ایران فشار وارد می کند تا در برابر خواسته های آنها کوتاه بیایند، اما اگر اندیشه ناب اسلام فراگیر شود مسؤولان می‌توانند این تفکرات را به رخ جهانیان بکشند و در نتیجه مردم ما احساس قدرت استقامت می کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب درباره پذیرش حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکایی ها، خاطرنشان کرد: تیم های مذاکره کننده حال متوجه شدند که ما با مذاکره امتیاز گرفتیم در حالی که مذاکره را خودشان خواستند و همگان باید بدانیم که آمریکا از درگیری نظامی با جمهوری اسلامی در هراس است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که هم اکنون  ۱۹ هزار سانتریفیوژ در تأسیسات هسته ای ما در حال کار است، در حالی که دشمن زمانی حاضر نبود حتی یک سانتریفیوژ در ایران ساخته شود، تأکید کرد: با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور، دشمن بی اثر بودن حربه تحریم را درک خواهد کرد.

 

وی افزود: باید دولت و ملت به این باور برسند که روی پای خود بایستند و انتظار اینکه آمریکایی ها ایران را برای پیشرفت حمایت کنند بیهوده است.

 

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان وزیر اقتصاد که اعلام کرد درآمدهای مالیاتی تکیه‌گاه دولت می شود، گفت: مالیات وظیفه مؤمنان است و باید آن را پرداخت کنند اما به این معنا نیست که دولت همه مطالبات خود را با افزایش مالیات تأمین کند.

 

وی با بیان این نکته که دولت مردان هزینه جاری تشریفاتی زیادی در دستگاه ها به وجود می آورند، تصریح کرد: چرا باید بر مردم سخت بگیرید و مردم هزینه تشریفات شما را پرداخت کنند پرداخت مالیات باید عاقلانه باشد./950/202/ب2

ارسال نظرات