۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۳۱۰
استاد حوزه و دانشگاه:

تحریف شخصیت امام انقلاب را از اهداف خود دور می کند

استاد دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) خود را برای اسلام فدا کرده اند، گفت: اسلام خواهی از ویژگی های والای شخصیت امام راحل است.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوره و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و اینکه انقلاب اسلامی مدیون انقلاب اسلامی است، گفت: شخصیت آرمانی و کاملترین انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) است.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خدشه دار کردن شخصیت امام خمینی(ره) و انحراف در افکار و آرمان های ایشان، منحرف کردن و خارج ساختن انقلاب اسلامی از آرمان ها و اهداف اصولی آن را به همراه خواهد داشت و خدشه دار ساختن شخصیت اصلی انقلاب ها سردرگمی مراجعه کنندگان در آشنایی با آرمان ها و ارزش های انقلاب ها را در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سعدی افزود: امام شخصیتی اسلامی بودند که به معنویت گرایی و تهذیب اخلاق اسلامی سفارش و به نژاد و قومیت بی اعتنا بودند و تصور ملی گرا بودن ایشان انقلاب اسلامی را به تنش و انحراف از مسیر اصلی و آرمان های اولیه و بدبینی ها سوق خواهد داد.

 

وی  با اشاره به روحیه استکبار ستیزی امام در برابر همه مستکبران جهانی و مخالفت با اشرافیت و اشرافی گری گفت: ادعای همراهی و پیروی از خط امام با داشتن زندگی اشرافی و بی توجهی به فقرا و جابه جایی چنین ارزش هایی در سخنان امام نمی خواند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام خمینی(ره) ایدئولوژی و خود را برای اسلام فدا کرده اند، تصریح کرد: اسلام خواهی سراسر وجود ایشان را دربرگرفته و ادعای همراهی با امام با وجود بیان مطالب مغایر با آموزه های اسلامی غیر قابل تصور است./9456/ت303/ج1

ارسال نظرات