۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۳۱۰۲۴
به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

آغاز مراسم بزرگ جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

مراسم جمع خوانی قرآن کریم از امروز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با حضور گسترده مؤمنین روزه دار به مدت 30 روز برگزار می شود.
جمع خوانی قرآن در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم بزرگ و با شکوه جمع خوانی قرآن کریم از امروز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و به مدت 30 روز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مؤمنین روزه دار زنجانی برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ حسینیه اعظم زنجان یکی از ارگان های مردمی است که در زمینه امور فرهنگی به صورت گسترده وارد عمل شده و مخاطبان خوبی را نیز توانسته است در چند سال گذشته با توجه به زمینه مذهبی و نام نیک آن، جذب نماید که از جمله آنها می توان به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

مراسم جمع خوانی قرآن کریم که روزانه به صورت یک جزء از آن قرائت شده و با استقبال خوب مردمی روبرو است، بنابر اعلام مسؤولان امسال نیز این مراسم معنوی و باشکوه از ساعت 18 الی 19 عصر به در حسینیه اعظم زنجان همراه با پخش مستقیم آن از سوی شبکه اشراق زنجان، برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال خوب مردم از برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان، سال گذشته نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در اغلب موارد در جمع این مؤمنین روزه دار حضور یافته و قرائت یک جزء قرآن روزانه خود را به همراه آنها به انجام می رساند. //203/ب/949

ارسال نظرات